Thursday, October 15, 2009

Hati terGuris Lagi


Salam dari hati ke HATI

urm
xde bende nak kate
kongsi kata-kata hikmah untuk hari ni

Dan berdoalah (wahai Muhammad dengan berkata): "Wahai Tuhanku, berikanlah ampun dan kurniakan rahmat, dan sememangnya Engkaulah sahaja sebaik-baik Pemberi rahmat!"


Allah menguji hambaNya kerana sayangkan hambaNya.setiap kepahitan yang ditelan memberikan kita kekuatan di masa depan.InsyaAllah.Selagi kita yakin dengan kehendak Allah hujungnya akan kita dapat kebahagiaan dan ketenangan. wallahhualam..




aku selalu lalai dengan perintahNYA
maybe ni kifarah untuk aku atas dosa2 aku
maybe ni juga yang terbaik untuk aku menjadi manusia yang lebih baik


aku harap aku tetap tabah dengan ketentuannya
aku perlu teruskan hidup


IkanThink : Luka ni terlalu dalam dan secara luaran nampak ia seperti sudah sembuh. namun tidak....



3 comments:

  1. luka ambil masa utk sembuh..kalau semalam luka ari ni sembuh itu dinamakan magic..

    ReplyDelete
  2. D'Nur: salam perkenalan juga

    chek: Huwaaaaa..... mcm mn ni?

    ReplyDelete