Monday, December 21, 2009

layankan



Salam dari hati ke hati

hurm last night before tidur
aku tetibe menangis..
mengenang nasib
mengenag rasa sedih dalam hati..
rase nak nagis kuat2 macam ni...


bayangkan aku nagis meraung2 macam ni?
mesti semua orang pelik kan
mesti org rasa masalah aku sangat besar..
walaupun sangat besar..
aku tak boleh buat apa2
aku pendamkan saja
sebab kalau diluahkan
makin menyesakkan minda
memburukan lagi masalah..
menjadikan ia lebih rumit..
daripada mudah untuk diselesaikan..
actually benda ni perlu clear dan diselesaikan secepat mungkin
supaya ia tidak jadi nanah yang tersorok kedalam
walaupun ia dah lame da jadi macam tu..

walaupun beberapa minggu ni aku sebenarnya sangat enjoy
aku cuba lari dari masalah yang ade..

wah tetibe aku menjadi emosi tiba2
sebab permulaan masalah itu dah genap setahun
tapi aku cuba redha..
aku pasrah dengan semua ketentuannya.
mungkin ade hikmah disebalik semua apa yang berlaku



walaupun seribu penyesalan yang aku rase
ia tetap menjadi pekung dalam dada ni
apa yang aku perlu buat hanyalah
menjadi tabah dan tetap kukuh dalam menghadapi segala
insyaallah..
aku yakin dengan diri aku ni..

2 comments:

  1. alamak Kak zana.. tak beshlah kan kalo macam tu... tak ap sabar je lah... oke... happy happy selalu

    ReplyDelete
  2. lalink..lalink..
    namoh nanges2 k???
    tazkirah sket
    "berjalanlah di bumi Allah krn dgn itu ketenangan akan ditemui.."

    ReplyDelete