Sunday, June 27, 2010

aktiviti minggu lepas

salam dari hati ke hati

huhuhu
nampak sangat aku kekosongan idea.. n kebosanan
last week ade mcm2 bende wat
utk tebus kerja aku yg sepatutnye pergi ke pulau..
seb baik xjadi sebab xramai pon yg pegi
n tak kenal sgt diorg tu..
bkn xberape kenal.. tapi bukan geng2 tintong
ish zana ape sebenarnye..
ckp jela,,, yg pegi semua skema2 n xde tettt..

hehehehe

selain aktiviti aku sebelum itu adalah mengangu makhluk ini
aku demam.. so nk jln2 g bp
haruslah bawa die..
sebab jadik driver

so disebabkan die super busy.. bw sekali keja die

bygkn bole lg kira gaji staf die
ish2

then minggu tu penuh ngan minggu yg sgt hectic

pastu jumaat plan nk balik seremban
before tu melayan kak nor yg menyuruh menukar baju die dekat gulatis
baju yg salah ukur
bongok punye kedai..
menipu..
cuba ckp terus terang kan senang

so balik tu melayan makan kat daddy village...
huda cian aku weih sorg2 kat cni
ko xde... xberseri hidup aku

sedap tau kedai ni...
aku mkn claypot yee mee
selalunye aku suke makan western...
tetibe je tekak ntah ape2
makan terus lupe nk snap...
camera hs pinkish ni...
phm2 je la... hs da 3tahun

then teruskan perjalanan pulang ke kg halaman...
bersama kak dayah

besok majlis pernikah kwn aku dr kecik
kak farah

bilik tidor.. katil dulu2 ni..
dari aku kecik2 suke baring kat katil ni...
nice kan?
aku rase mcm kat hotel lame2 rasenye..
sgt cute n best

akad nikah kat rmh die.. xsempat nk snap..
busy ngan sedara2 n mak aku sibuk nk balik cepat
sbb ade 2 event lg
kenduri n balik kg
majlis bersanding besoknye hari ahad kat dewan mps
kurus kak farah mmg berdiet betul kak ni
abaikan triple chin aku tu
cameraman adalah abg aku yg ntah hape2
cantik kakak ni
besar muke aku mcm pinggan hotel

then ayat yg paling tak tahan mase majlis ni
"ana... wahh kenapa makin sihat?"
ayakk..
mmg makin besar.. badan aku da mcm pintu rumah
perut aku macam tong air warna biru tu... alamak

then petang tu lepas satu lg kenduri..
membawa diri pulang ke kg halaman.. untuk mandi jeram
ni pulun sebab xdpt mandi laut........hening di sini.
ni anak2 buah aku..
gigih nak berendam..
last2 mandi kat tempat dalam
nak lemas...
ni baru 4 org ade lg 3 org naik keta lain
here ... kak timah.. over kan?
hehehehehehe
cute ni aku tengok mak aku ni

beria2

mandi xsempat snap..
sebab takut basah hs..
beria tau aku mandi

then seperti biase..
mesra bersama binantang kesygan...
over tau die ni
suke cium ketiak aku
hilangkan rase rindu la tu
ni aku ngah wat keje..
sebok dok menyelit
biorkan2
rindu..


then last but not least
upah dari kak nor
mocha starbuck n famous amos with pecan...

upah sebab tukarkan baju die kat gulatis tu la
ni patutnye dapat jumaat
tapi aku baru minum tadi...
tapi masih sedappppp

tu je...

ikanthink: malasnye nak wat slide viva

2 comments:

  1. alamak ai..femes amos............aku suke tu......===) aritu..sori tak dapat jumpe....

    ReplyDelete
  2. paham.. ko blk kg kan?
    tgk blog kamu nampak busy je activity?
    femes tu org banje.. kesedapan smpi ke tekak 2jam

    ReplyDelete