Thursday, July 1, 2010

melayan sampai terlentok

salam dari hati ke hati

dah seminggu dua ni sejak animax keluarkan cerita korea ni
membuatkan minat aku berubah..
aku jarang melepak kat rmh
asyik dok opis melayan pesbook
xpon bace blog smpi pengsan
tapi sekarang ni aktiviti dah berubah
aku sentiasa melepak kat rmh
melayan cerita korea
hahahaha
best2

cerita yg dikeluarkan cerita tahun 2006
mase aku tengah degree
melayan cerita ni..
seb baik dapat tengok citer ni mase lepas final kot
melayan dengan adah smpi melalak2
huhuhu
adalah sangat suke tau citer ni
sweet sgt
tajuk citer my girl
sure semua tahu kan2

ni mengulang tengok cite ni balik..
best gilak



punye la dulu2 minat citer ni smpi dlm hs pon ade lagu ni
hehehehehe


aku paling minat seo jeong-woo
muke cute giler
gong chan ni jambu sgt..
aku mmg suke laki nmpk nakal but sweet
n sebenarnye perangai ala2 kejam...
hahahahahaha
smpi org ckp mcm2..
tapi org tak tahu aku mmg suke mcm tu..
gaduh smpi nk runtuh dunia....

tapi itulah aku..\
gong chan ade ciri2 laki macam tu

suke laki mcm ni.. tapi muke jambu tau dlm citer ni
perangai haram... xmenghargai perempuan..
walaupun bekas gf die dulu
tapi mmg laki mcm ni aku suke
hehehehehe
ntah hape2 kan
aku ni...

ni plak jeong woo
yg aku suke
muke giler jambu.. tp xsejambu gong chan
tapi perangai sweet

oh ade tak lelaki perangai mcm gong chan.. yg harem mcm menyakitkan hati
tp ala2 cute mcm ni
wahh memilih...

ni la yoo rin..
tintong.. aku suke
kurus nak mampus
makan mcm haram
kan best dpt figure mcm die ni
hehehehehehe
bole makan... xyah diet2 ni

alamak aku dah mulakan hobi lame ni
ayakkk
mcm mn ni
susa la..
nak berenti


3 comments:

  1. bile ye waktu di tayang kan?stp hari ke?

    ReplyDelete
  2. kul 8mlm ulangan 12tgh mlm hri selasa je..

    ReplyDelete
  3. ok..hari selasa.aku nk tgk jgk..hhe rindu 'my girl'

    ReplyDelete