Sunday, September 25, 2011

perkahwinan memey n norman

salam dari hati ke hati

baru je lepas tgk gamba kahwin memey n norman
dari laman sesawang beautifulNara n OhBulan!!
suka sgt tengok gamba diorg ni
dahla baju cantik2
memey n mekap pon cantik
suka tgk hantaran diorg
simple n minimun je..

majlis taklah grand sgt seperti yg diwarwarkan pada akula
mmg la grand ade itu ini
tapi pada aku minimum and simple
tu yg aku suke tgk


entahla.. dulu mmg menyampah kot dgr cerita norman n memey.. cian kat abby
tapi pada aku
bende ni semua jodoh, mungkin tu bukan yg terbaik
entahla.. takut nk komen...

tapi pada aku diorg bertuah dapat mcm2 sponsor..
baju semuala..
win2 situation kot
suke tgk anak norman pon ada..
xla dia ke tepikan anak dia kan..

IkanThink: majlis kahwin aku xmo masak nasi minyak ok x?

No comments:

Post a Comment