Wednesday, June 6, 2012

semangat

salam dari hati ke hati

seriously aku mengaku yg lately ni aku kurang semangat
aku rase sgt down
risau sgt2
then hari setelah seminggu lebih bercuti
aku pergi ke phd room di fakulti pendidikan um

serius masuk je um aku rase semangat nak study tu
jadi sgt berkobar2
aku cuak kalo xabis
tadi discuss ngan kawan aku pasal research
terus aku jd passion balik

sebab maybe dah lame xdtg ke sini
mood dok rmh tu jd down
kat rmh mmg aku study
tapi adela sejam dua je sehari
hohoho
teruk kan?

dah tu mmgla brp sgt je dpt
yela dr xdpt langsung kan?
tapi to be honest
aku mmg kena dok kat kl utk focus
kena dtg UM everyday baru ok
tapi aku kena bahagikan masa gak

alhamdulillah condition mak semakin baik
mak dah start guna fistular
tapi kesan dia mmg mcm tu
tgn mak lebam teruk
macam kena pukul
sedih gak tgk mak
xsampai hati aku

tapi aku tnye mak dia ckp xsakit
biasala kena masuk jarum n kali ni semakin ok.. hari ke2la mak masuk jarum
besar gak jarum yg masuk tu

tapi kena selalu tuam
supaya kesan2 keras tu makin ok..

back to my phd progress
aku nk final this friday
semangat nk final mmg ade
and sem ni walaupun mcm2 dugaan aku tempuh
aku alhamdulillah faham ape yg aku belajar
confident tu ade jugak takut pon ade..
yela nk exam
tapi xseteruk last sem
cuak gila

maybe dah lalui 1sem so ok kot
tgk mcm mn progress aku this sem break
kalo ok
aku igt nk terus amik research paper
so bole masuk seminar 1

but anyway
aku harap jalan aku dipermudahkan allah
jgn terus nk beremosi.. tingkatkan prestasi
huhuhu



Ikanthink: Taksabar nak mula research.. bestnye perasaan tu.. tapi takut final...

No comments:

Post a Comment