Tuesday, December 24, 2013

kisah toilet

salam dari hati ke hati

aku tadi g blog hop ke satu kawan aku ni Dila (sorry beb aku capupkan ko di sini)

tetibe terbaca pasal potty training dia ngan anak dia yg super cute tu
sofea..
huuhuhu
tetibe aku terigt kat anak buah aku darimi
dia ni badan ya ampun sihatnye
skali tu aku bawak la dia g giant
xtau yg dia ni sakit perut merut tu
skali sampi kejap2 nk g toilet
end up aku balik jela slps 3 kali dia ke toilet...
huhuhu

skali smpi rmh dia skt perut lagi
aku pon bwk la dia masuk bilik air
n bilik air aku tu duduk

pastu kan dia ckp
"eh mcm mn nk berak?"
aku ckpla "duduk jela mcm ni pastu berak" siap demo
pastu dia pon buat
agaknye dia da selesai
dia pon ckp
kita suka la jamban rumah wan
xpenat
senang je
hahahaha

kids x paham n dia mmg xbiasa guna kan
pastu aku pon ckpla
"darimi xpenat kan?"
dia pon jawap
"aah xpenat, nak duduk jela.. kita skt perut ni"
aduyaiinye pon anak anak
huhuu

ni la budak yg super duper sihat tu
bygkn dia sakit perut
nk cangkung je kan..
hahahaha
lawak betul dia ni
 ni entry kawan aku tu
klik >>>>> http://dillaila.blogspot.com/2013/11/toilet-training-part-2.html

haishhh la stress.. buat entry happy.. best sket

1 comment:

  1. hahhahahha adoii tergelak aku baca citer anak menakan ko nih..tak penat eh dik? adehhh lawaks.. :P

    ReplyDelete