Monday, July 7, 2014

ramadan

salam dari hati ke hati

sekarang da hari ke 10 kita berpuasa. alhamdulillah kesihatan baik
cuma agak lesu

hmmm  sekarang ramadan kedua aku sambut sebagai anak yatim piatu
tapi aku dikurniakan rakan2 yang memahami dan adik beradik yang menyayangi,,

aku rse yg lg pilu kakak sulung aku..
akak berpuasa tanpa suami.. parah dugaan akak tahun ni
alhamdulillah ak kalo kelapangan mmg ke sana je aku pegi...
sian kat anak buah aku..
mmg syahdu bila puasa.. lagi syahdu bila nk raya..
sigh tabahla wahai hati ye..

okay.. cerita ramadan ni agak luar biasa tahun ni
aku sedang pulun nk msk seminar 1
tapi malas nye yg amat
cuak pulak bila da 10 pose ni
lg 5 hri pastikan siap tesis
huhu

so chaiyok ramadan
meh kejar pahala ye kawan2
jauhkan dr hasad dengki
moga ditambahkan rezeki dan kesihatan yang baik..
meh kita mengejar jannah..

p/s: best gak nama jannah.. hihi

No comments:

Post a Comment