Monday, May 11, 2009

hati luka parah

salam dari hati ke hati...

hurm this is my 1st entry in blogspot.
hurm kira test drive la ni
hehehehe
selalu bace blog2 org je..
dari dulu lg nk buat nk kongsi idea n many more
tp bru hri ni buat

dlm minda ak full of 5Ws and H

  • Who?
  • What?
  • When?
  • Where?
  • Why?
  • How?
ak kn best dpt perasaan tenang di jiwa




perasaan ak ketika gambar ini di ambil adalah rasa nyaman, tenang, tiada masalah....tersgt tenang n happy

credit to miss huda 4 take this picture

solution 4 this problem... i just sit n be like this songs
hehehehe
br je terdengar td n feel a little bit kekuatan

Artist : Yovie
Lirik Lagu : Yovie & Nuno - Menjaga Hati

Yovie & Nuno - Menjaga Hati

lirik yovie nuno - menjaga hati

masih tertinggal bayanganmu
yang telah membekas di relung hatiku
hujan tanpa henti seolah bertanda
cinta tak disini lagi kau telah berpaling

REFF:
biarkan aku menjaga perasaan ini
menjaga segenap cinta yang telah kau beri
engkau pergi aku takkan pergi

www.rizkyonline.com
kau menjauh aku takkan jauh
sebenarnya diriku masih mengharapkanmu
ooh oooh

masih adakah cahaya rindumu
yang dulu selalu cerminkan hatimu
aku takkan bisa menghapus dirimu
meskipun kulihat kau kini diseberang sana

REFF

andai akhirnya kau tak juga kembali
aku tetap sendiri menjaga hati

REFF 2x

sejujurnya ak masih mengharapkanmu
oooh ooohh


No comments:

Post a Comment