Wednesday, May 19, 2010

buku


salam dari hati ke hati

semalam aku tengok status fb kawan aku
die ckp sedang bace buku cinta sufi by ramlee awang murshid

wahh!!! buku baru ni
kena cari ni
so next week gaji nk beli buku tu
xkira
nak beli gak
sebab aku pengumpul tegar buku ramlee ni
best
suke plot, jalan cerita n semuala hasil nukilan RAM ni
huhuhuhu
buku triler
bak kate huda buku triler suke bace.. tapi cerite tak tengok
hehehehe
ajakla aku tengok citer yang seram2 triller ni

jgn harap aku nak tengok
kalo tengok pon nanti habis bahu org sebelah aku kena
xpon tutup muke ngan kain
hehehehehe


harap2 bestla buku ni
hihihihi

n satu lagi buku yang aku nak beli
lagenda budak setan
aku tengok kat blog2 semua ckp pasal citer lagenda budak setan ni
so, akxpasti da bace ke lom buku tu?
so beli jela.. xde pape pon
kan

xsaba nak beli buku

ke ade yang nak hadiahkan buku kepada ku?
bg sebelum gaji ke?
ke telefon aku da beli ke buku tu
wahh!!
mesti bestkan

n satu lagi buku yang mmg aku nak beli
the between boyfriend book

tengok kat rumah alina dulu
da bace tapi xabis
macam best je
tapi xjumpe2 pon buku tu

kan best dapat jumpe

ikahthink: bole plak kan nak bace novel time2 kritikal ni org bacela jurnal, buku macam mana nak burn fat ke kan...




2 comments: