Monday, November 8, 2010

malu

salam dari hati ke hati


ahehehehe
tajuk entry xle blah
mmg aku sdg bermuke malu
sgt siot okay
baru aku perasan selama ini aku diperhatikan
aku igt x
sbb aku rase org xpandang aku pon
muke sememeh gaye plak ntah hape2
motiff??? bgtau
hehehehehe

ceritanya seperti ini
ade seorg kawan ni tetibe tegur aku..
knp status fb aku minggu2 lepas mcm sedih je..
siap dua org ni berdiscus2 kesiankan aku
mcm2 lagi la
siap tnye betul ke aku ngan mamat kilang tu?
da xde pape lagi ke?
and so on ..
then tetibe die nk match making kan aku ngan sorg mamat ni

urgh adalah malu okay
n yg berdua yg discuss ini adalah lelaki okayyy

very the mak nam
bole tahan la
then yg die nk matchkan itu adalah kwn baik aku..

so nk buek camno???
urgh..
malu2

xmo nk tunjuk muke
kat diorg berdua tu lagi

ayat yg xbole blah

"i suke la tengok zana dgn ******* tu"


wak lu
aku malu dehh


ikanthink: mane nk sorok muke.. xsaba nk kumpul maklumat utk next entry

1 comment: