Monday, November 1, 2010

sentap dan berbaur bengang

salam dari hati ke hati..

minta maaf la tajuk pon da macam haram kan??
bukan ape malas nak cakap pasal kawan-kawan ni

memang la kita berkawan
du lu kita baik
teramat baik
then, suddenly happen
xtau dari mana punca kita tetiba lost jadi kawan kita

then orang ape2 hal n nak tahu
contact aku.. tanye..
die ape citer?
die pergi mane?
die sekarang ape kes?
macam mane exam die?

weih tanye sendirik jela..
aku xtahu
sebab hari tu aku da tanye die xjawab..
then aku tahu la yang die mmg xmo aku tahu pasal die
so paham2 jela kan
xpayah nak sebok2

memang dulu kami baik
tapi itu dulu
yela dulu semua info bgtahu ngan aku
sekarang dah ade kawan lain yang seHATI seJIWA
die bagi tahu la
aku xsame..

so aku harap da xde soalan begitu untuk saya
sebab saya memang xmahu tahu
spoil mood aku tau x hari ni
pastu ayat2 hujung bile aku ckp aku xtau
ala.. ko ni.. bukan ko baik berdua dulu2
weih itu dulu okayy
bukan sekarang
harap maklum

kadang bila jumpa masing2 pon aku lost gile
satu haram pon aku xfaham
so mmg xjoin la
sebab mmg da lost
xtau hujung pangkal kan..
so banyak diam dari berkata2..
sebab mmg xleh masuk line
mmg xbole

okaylah cukup bebel disini
malas nk sambung2 sebab
mood aku mmg dah teramat okay
best last weekend
walaupun xjadi ke tioman
tapi dapat spent time ngan geng2 diver
pegi mancing.. syokk

tunggu dapat pic aku hapdet okey...
mesti bace pon sakit ati kan??

tapi nak wat camne??

ikansay: malam tadi mimpi kena pakse kawin.. urgh!! cuak!!

1 comment:

  1. apa citer ek kawan baek ko tu..hik3x

    ayat wat ko sakit hati lagi :P

    ReplyDelete