Tuesday, March 22, 2011

recover

salam dari hati ke hati

alhamdulillah thank you allah... my friends..
aku semaikin pulih as if tak ada berlaku apa-apa..
cuma kadang2 ada terlintas
first orang yg ak cerita adalh one of my bff..
thanks beb.. walaupun ko mcm kena marah je ngan aku
then mlm tu melepak ngan umu n aida..
ak berdiam..
sebab sentap..
ak kena terima kenyataan
walaupun ianya sangat pahit untuk ditelan...

malam tadi cuma bole tido sejam
then terjaga
xbole tido
alhamdulillah ak dapat bace notes
sampai pagi untuk prep kelas for today..
then pagi tu lepas mandi cerita dengan kak siska..
sangat bermakna ayat2 dia
aku senyap dan berfikir sejenak..
betul ape yang dia cakap

aku xperlu salahkan diri aku
ak xperlu fikirkan lagi
life must go on..
jgn pndg belakang..
bak kata aida n umu.. pandang belakang sesekali
untuk kita dapat pengajaran..

then ak memulakan hari di kelas dengan ceria..
ak seronok sangat dengan student2 hari ni...
best sgt dapat bergurau senda dengan diorg...

then, habis je kelas ak jd kelam..
xnmpk pape..
kebetulan cuaca pagi tu pulak sama macam perasaan aku.. hujan renyai2
uishhh

then terus masuk ke ofis setelkan beberapa pekara
i must get busy for forget about everything..
aku banyak lukakan hati kwn2 aku... huda, makcik, pakcik disebabkan mslh aku n dia
then ak xbole jd mcm ni..
act like xde pape pn berlaku
telan walaupun pahit..
hadap walaupun perit..

then borak2 ngan kak asya..
dia suruh aku bersabar..
sbb muka ak mmg nmpk sgt down
smpi ramai yg perasan..
tp pd ketika itu ak bukan minta belas kasihan diorg
cuma ak goyah..
xmampu berdiri..
ya allah .. thank you allah.. kerana temukan aku dengan mereka semua ni..
pelbagai nasihat dan kata2 semangat yg mereka tujukan kepada aku..

then aku menjadi semakin kuat sedikit.. cube bernafas walupun payah..
aku xtahu nak buat mcm mn.. PM my beloved sister about "that" thing
thanks sis..
sangat membantu..
di fb semua org membantu aku untuk bangun semula..
thanks semua...
then kesibukan kerja membuat aku lagi payah unuk memikir dan teruskan hidup..
tapi tadi ak da jumpe dia..
it like nothing happen to us
aku bersyukur
aku xsakit hati...
aku kena buang
sekarang ni ak dengar semua lagu2 yang gembira...
aku sangat seronok..

tapi satu hal yg membuatkan ak happy hari ni is
the mr M reply my sms..
mr M ni sgt howt okay
ntah ak suke dengan dia ni..
bukan cinta
tapi ni sgt best.. sweet n cool habis
tapi yg penting die sgt howt
than td ak jumpe die aku baru discover bahwa
mekanic2 ni mmg howt okay..

hahahahahahaha
bengong kan...
ish abg mekanic..
ade yg ckp ak jgn main2 ngan die..
sebab die xsetaraf dengan aku.. (means in term of education and job)
ade ke patut..
tapi aku













ade aku kesah...
sebab die je skrg ni dpt mengembirakan hati aku
thanks sebab ko dtg dlm hidup aku weih..
ceria sikit hidup aku..
aku kwn je ngan ko..
what else.. persetankan ape org nk ckp
yg penting i know u better than themm..
auwwwww
muke mmg xensem...
tapi mmg howt abis..







ikanthink: adakah ak kena senyonyong???

2 comments: