Monday, March 21, 2011

sangat sedih

salam dari hati ke hati

urm.. minggu ni adalah minggu yang amat sedih buat aku
last week ak dapat tau sorang kawan ak ni sudah jatuh ditimpa tangga..
aku adalah sangat terkejut dengan cerita die ni
dahla kereta rosak..
pastu overhoul keta..
dah oberhoul keta pulak terbakar
sebab wiring prob
terpaksa pulak g keje naik bas
naik bas pulak hs tertinggal dalam bas
pinjam motor kwn nk kejar bas tu..
sekali cari2 hs da xde
pastu pulak moto yg pinjam kena kebas
kesian kan

xtau nk ckp mcm mn

pastu, minggu lepas pakcik excident
sian pakcik
kena langgar dari belakang
die berhenti nak masuk simpang
sekali keta belakang langgar heret sepanjang 1 tiang lampu.
pastu tulang belikat pakcik patah
kena gegaran otak
hish
sedih betul n benggang ak dengan budak yang langgar tu..

then hari ni
ak dapat event sentap
org yg ak masih syg dan mengaharapkan dia
tunjukkan aku girlfriend baru dia
wahhhh
serius ak xboleh terima
yang aku lagi xbole terima
"bestfriends" aku yang semua dah tau
xpernah nak ceritakan kat aku pon
serius aku rase mcm kena backstab dengan member sendiri
waaaaaa

sedih sangat
tu je..
xtau nk komen mcm mn..
and nak ending mcm mn
masih sakit hati
i really can't trust anyone else right now..
sedih bebenor...

No comments:

Post a Comment