Tuesday, February 14, 2012

new semester

salam dari hati ke hati

ok i just want to u inform u
i dah masuk sem DUA!!!!
GILER tak??
another 5 semester to go

fine.. aku da jumpe an expected supervisor
unofficial supervisor
urm..

she.. again i say
she a WOMEN!!
that really i don't really like do deal with..
but secretly
tell u who are behind my back
on my master thesis
women.. again women

so, i also women
next after my phd
pon akan supervise student gak
so, why not i try
huhuhu

then after our discussion
almost one hour gak
macam2 peringatan yg telah diberikan
fine

aku telah berubah..
byk bende nk kena kejar
yess mcm my boss said i need someone
who can support me in many way
academically
pushing me..
and i think she the right person
who really rock my world now
seriously
hahahaha

even though
now still single
without any seriuos relationship with a person call guy
i don't think that my life now need them..
i said now
bukan never eaaaa
xsempatpon nk fikir
sebab serius aku dah kena masuk gear 5
bak kate supervisor aku
waaaaa
thank you Dr.
insyaallah
she will help me

to become like her
in 2014.. insyaallah..
sebab kalo x..
bile weii aku nak kawin..
hahaha
no drama2 melayu lagi
but i still layan vanila coklat n pelangi kasih
drama ni x ganggu hidup aku
da xmo layan drama siang2 sebab..
serius.. kaco jadual

nanti asyik2 nk balik awal
sebab now i am public transporter
kereta xde ok..
serius..
menangis aku pagi tadi nk g opis
sebab
naik bas

but i know allah sometimes give me a rain for me to muhasabah myself
ala kawan2 aku ramai je study oversea
cam2 gak
dgn masalah halal food
weii malaysia panas
everyday
balik rmh
baju lencun ngan peluh
ntahla
aku xtau bau badan aku mcm mn
tapi skrg
bawak je deodorant
ke mana2 je pegi
pakai tudung polyster
yang nipis2
and serap peluh

perjalanan ke UM dari rmh
yg hanya 7km saje tu
mengambil masa 45 min..
yg biasenya 10-ke 15 min kalo xjammed
which i must schedule my time..

and my roomate said this statement
"sejak xde kereta ni tiap2 hari kan ko g UM"
which is sentap
but thanks my friend because always remind me
go to school everyday..
huhuhu

sekarang tgh fasa
keserasian di um
sbb most of my friend
are foriegner
diorg actually sgt peramah
tapi aku pemalu
(silamuntahhijau)
hahahaha
aku sebenarnye payah nk get along ngan orang
tapi bole aku ckp
kat cni aku rase mcm masuk SRK KGV dulu..
malu n takut.. sedangkan masuk dulu tahun 1991.. skrg masuk 2011
zana zana..
hahahahaha

tapi sekarang aku dah hafal jadual2 bas
bawak backpack
pakai baju kurung is the best
sbb aku rase xde bau badan yg busuk
balik kena kemas2 baju n mandi2
sental2 beria2 what ever
sbb ddk kat luar lame
terdedah ngan bau asap and habuk
(mcm iklan)

lotion, spray bdn and deodarant adalah peneman
kasut pakai crocs balik
which i like
sebab
sgt selesa
dah survey hush pupies, clark and schol

once crocs
akan pakai lagi crocs..
selese bangat..
badan rase ringan,.
sebab setiap hari panjat tangga and turun lrt..

kat um pon kena jalan
xde kereta uols
layan jela..
keja mengejar bas mmg routine

tapi tadi da borak2 ngan kak asya yg selalu jadi badut saya
menghiburkan hati
setelah rse sgt sedih ngan diri aku..

dia pesan jangan merungut2
berdosa
ingat ni semua dugaan allah
untuk aku
supaya aku bersyukur dgn nikmatnya
alhamdulillah..
aku bersyukur dgn nikmatmu ya allah..

kalo xde susah masa belajar
kita xkan berigt
thanks friend.. ingatkan..

IkanThink: bole kurus tak? kahkah

1 comment: