Monday, March 4, 2013

kurang kasih sayang

salam dari hati ke hati

alhamdulillah da masuk bulan mac da kita
aku pnye progress so far agak slow not as expected
but aku cuba utk perbaiki keadaan
mcm2 yg aku tahu dan masalah mkn rumit
too much teori
too much word
too much journal
aku rase aku just write je
utk puaskan hati aku
sbb aku asyik buat conclusion
not full chapter
sigh...
risau

hurm..
early this month aku ke kelantan
untuk membantu kawan aku berbengkel
at the same time berjalan
tapi not soo berjalan sebab penat handle program
yela program bengkel selalunya ade ramai ajk
tapi 3 je urusetia
but i enjoy it very much

byk bende dapat belajar
hurm ade semangat baru nk siapkan phd insyaallah
walau kena lari pecut still aku akan buat

aku kalo tulis blog sure ade bende sedih yg aku nk ckp kan
huhu
xpe ni mcm diari kata hati yg ntah ape2 ni
seriusly aku ckp
aku ni mmg rase kurang kasih syg
and kurang memberi kasih syg
byk bende yg kurang dlm diri
tapi mmg aku bersyukur
dgn apa yg aku dapat

balik dr kelantan ade satu kata2 yg membuat aku sedar and sentaps
aku pikir dan pikir sampai la ni
ayat dari seorg kakaks aku
"sebab tu akak kwn awal, akak nk ade org jage akak, hidup akak terumbang ambing mak ayah xde"

hurm..
bende ni mmg makes sense
sbb the one and only who love me soo much is my mum and dad
dan aku dah kehilangan dia
so itu yg aku rasa..
serius mmg pelik

tai aku takut dgn komitmen
byk bende yg aku pikir
kalo aku nk kawen ni
end up
aku pening
so, the best choice adlh xyah amik tahu dulu
siapkan yg dipikul skrg
mmg dulu mak aku selalu ckp
mak mungkin xdpt tgk anak aku
tgk aku kawin
and itu mmg betul

walau xde sape yg nk jage aku skrg
aku ade kekasih hati yg sentiasa menyayingi dia
walau aku selalu lupa dia
tapi hanya dia tempat aku berlindung
Allah..
its a lame
tapi itulah hakikat

insyaallah akan sampai
tapi aku xtahu bila
walaupun mcm tu
aku xmarah kepada sesiapa yg concern bila aku nk kawen tu
sbb ramai yg risau dgn life aku
skrg

semua tu masih rahsia kekasih hati aku tu..
bila tah nk reveal aku pon xtau.. huhu

phd?? insyaallah aku tetap usahakan
walau menitis air mata darah sekalipun
insyaallah
one day
aku dapat dia..

No comments:

Post a Comment