Saturday, March 16, 2013

Scaner

Salam dari hati ke hati

Wah kali ni instal balik apps blogger kat iphone. Aku mmg da jd pemalas ayam kalo kat web, kat phone sedikit convenient walaupun nanti gamba kat bawah without caption

Aku nk cite ni pasal scanner
Aku ni adela satu scanner yg lame gak la tapi mmg byk berjasa kpd nusa dan bangsa.
Aku beli ngan duit ptptn zaman dulu tahun 2004
Best woo scanner ni
Kwn2 aku suke pinjam
Tapi aku kan jht
Buat bisnes
Hahaha skali scan 50sen
Tapi lame2 aku buat skali scan edit semua
20sen
Hahaha lagi keji
Sebab kdg2 satu page tu da brp da..
Tapi bisnes aku mmg lancar dulu

Tapi skrg
Aku da malas da nk bisnes2 ni
Tapi aku rase aku suke kot bisnes perkhidmatan mcm ni
Hurm
Akan ku fikirkan nanti
Insyaallah nk buka satu kedai komputer
Repair dan service
Insyaallah ade rezeki..

Berbalik cite pasal scaner
Aku rase riwayat dia dah sampai ke penghujung
Sebab
Semua window da xcompatible dgn dia da
Huhuhu
Sedeh
Dia kan ala2 pakcik tukun gitu

Huhu tapi masih aku cari solution
Tgkla mcm mn..

P/S; aku nk beli printer.. Patut aku belli 3in 1 printer skali refillable color or just beli laserjet.
Igt nk letak kat workstation phd room..
Huhuhu


No comments:

Post a Comment