Wednesday, November 11, 2009

tension

Salam dari hati ke hati

lama tak menulis, sampai aku tak tahu apa nak di tuliskan..
sekarang ni aku tengah stage yang sangat kritikal dalam perjalanan master aku
stage data presentation and discussion..
urm
aku sangat pusing
1 minggu aku tak endah semua
concentrate dengan data analysis .
semalam dah siap. nak start yang lain.. aku sibuk ngan lain
then hari ni aku rase...


tetiba black out sekejap...
terkejut.. ak ingat ade gempa bumi ke apa
rupa2 ak nk pengsan...
then ak rase nak muntah...

muntah dah ..
still feel xbest..
bdn pening2..
kak aini ckp aku stress terlampau ni
luaran aku nampak mcm xpape
tapi dalaman ak stress...
otak ak berfikir...
banyak berfikir...

urm actually aku adalah sangat happy..
aku boleh buat kerja kesukaan aku dengan jayanya...
walau ramai yang cakp apsal aku buat master macam ni

rugi..
macam dah capai phd dah..

pada aku belajar ni mana ada rugi...
mereka yang cakap ni aka xfaham la
sama ada nak menjatuhkan aku
atau kesian dengan aku..

aku jawab mudah sahaja..
kalau aku buat susah.. itu menunjukkan aku adalah
lain n istimewa daripada tutor2 yang lain
buat master
biar susah sekarang takpe..
pada aku master ni adalah proses...
kita belajar dari itu..
tak semestinya kita habis cepat kita adalah cemerlang daripada yang lain..
tapi apa yang tersirat yang orang lain tak dapat cuma
kita yang mengalaminya merasakannya tahu
cuma orang yang seperjuangan dengan aku sahaja tahu...
walaupun mereka tu semua hanya pandai cakap
tapi aku sudah tahu...
siapa aku...
which area really i am..
and yang paling aku fahami.. aku adalah seorang pencinta dan pemaham mahzab
research yang mana..
yes i know i really humanism and constructive area..

orang yang sound aku semalam... xpe..
macam dia sendiri tahu apa yang dia buat...
ahh cukup dengan semua ni... zana.. jangan terlalu mengkritik orang yang mengkritik kita
semuanya ketentuan ilahi...
sekali dia tarik baru kamu tahu....

mahupun begitu, aku adalah sangat bersyukur dengan apa yang
aku alami sekarang ni..
sebab walau banyak mana rambut aku gugur..
perjalanan aku untuk mengenali diri aku sendiri...

aku semakin nampak...
jalan.. tujuan...
dan who is zanariah binti ahmad..
thank you Allah..
for your anugerah and apa yang diberikan.
semuanya ada hikmah disebalik segala kejadian...


oleh itu, sekarang bila migraine aku sudah mula berpupuk dalam
kepala patik ni...
aku nak berehat
sambil minum air kosong
and menonton harry potter yang dipinjam dari alish

hehehehe
rehat jap for 3hour...
then...

nom..nom...nom...nom




IkanThink: short term goal.. now reaching............lalalalalalala

4 comments:

  1. huhu sape je dok jadik pengkritik ko tu...nom nom nom nom.... sepak je zana nom nom nom....good luck dan jaga kesihatan ok nom nom nom (tak senonoh kan cakap sambil makan hahahaha) nyway semoga berjaya ke awan biru

    ReplyDelete
  2. thanks alish... ade la someone yg dia rasa ...
    hurm...nom..nom..nom...
    ak tgh pkir nak dinner ape ni

    ReplyDelete
  3. aku pon nk smbg master but bile dh keje sgt2 susah woo
    jauh bebenor utm tuh huhu
    tapi nk jugak smbg one day maybe hehe
    gud luck bobot!!!

    ReplyDelete
  4. thanks KT. beb lama tak jumpa ko.. da dok satu negeri je kita ni

    ReplyDelete