Wednesday, May 18, 2011

janji

salam dari hati ke hati

sayang saya minta maaf banyak2 pada kamu
saya rasa saya telah selimgkuh pada kamu
saya rasa selalu ketepikan kamu
saya suka lebih2kan orang lain
telus dari hati saya ini saya
saya sayangkan kamu...
amat sayangkan kamu

saya selalu tinggalkan kamu
tidak pedulikan kamu
sehingga kamu...
saya rasakan semangat kamu
telah tiada dalam diri saya

tapi sayang,
maafkan saya
saya masih sayangkan kamu
saya ingin terus bersama dengan kamu
sentiasa mahui bersama dengan kamu
betul
saya tak tipu
tapi entahlah
sekarang ni
rasa itu dah malas n kurang terhadap kamu
tapi ketahuilah sayang
saya masih ingin sama dengan kamu
betul....
xtipu

tapi kini rasa itu telah datang
dan semangat untuk bersama dengan kamu itui telah ada
ya allah
satukanlah kami..
saya ingin terus bersama dengan dia ya allah
dan berjaya bersama dengan dia


dan takkan terulang lagi
silapku yang dulu
meninggalkan kan mu
untuk kedua kali takkan berlaku
aku akan selalu menjaga dan mencintaimu

pecayahlah wahai phd ku
serius..
aku janji
aku akan terus bersama denganmu
dan kini aku telah tingkatkan progress aku dari 2.5% kepada 5%..
insyaallah akan lebih lagi nanti

trilogi lagu ni.. suke sgt



ikanthink: saya telah ada mood.. so mahu berjuang sampai siap.. ibadah kerana allah..

No comments:

Post a Comment