Wednesday, May 4, 2011

new day new life

salam dari hati ke hati

macam2 berlaku dalam beberapa bulan ni
soal hati ku berkecai
soal masalah kawan-kawan
ish..
macam2 aku ni
then last week aku jumpe dgn mr D
die tanya pasal progres phd aku
urm sentap
sebab
lama sangat stop
rehat bebenor
then sekarang ni
tercungap2 nk buat balik
adoii
dah la mr D nk g jordan
adoiiii
peningla
sebab
malas nk mula
waaaaa

btw
one of my bff da kawin da last week
congrat dear...
then
pertengahn bulan 4 lepas
sorg kawan main masak2 aku pon da kawin

sekarang ni
mood di seremban
adalah
1. meleraikan serabut ikatan..
2. tanya pasal kawin aku

adoiii
malas nk ckp
sbb 1st...
aku belum terpikir lagi mau ke alam itu
tapi mak aku sekarang
kalo aku keluar je tanya
aku kua ngan sape?
laki ke pompuan
dulu xmacam ni pon
adoiiii
poning den..
mak saba eh mak.. anak mak ni belum lagi pueh dok sorg2
nantila yehh da setel baru pikir
nk kawin ke x????

then dalam bulan ni jugak
one of pau clan kawin..
baini... tetibe je kawin.. urm.. jodoh
next month pulak
nemo n alina..; yg mmg kami tgg tarikh kawin diorg
so pau clan tinggal
ak, mimi, maen, huda, ben .....
biler la yeh.. so tunggu je dulu..

ntah2 xde ape2
majlis aku..
giler aper??
hahahahahaha


ikanthink: tulis jela dulu... kamera rosak... waaaa

1 comment:

  1. bjangkit-jangkit ni..hehe..xpa..doa & usaha..enjoy je time skang ni..

    ReplyDelete