Sunday, May 15, 2011

lonely



salam dari hati ke hati

this weekend i feel soooooooo lonely
bosan.. sedih
entahla..
satu persatu ak fikir hari ni

macam2
now i feel one hole dlm hidup aku
sabtu lepas
aku keluar dengan shrek dari pagi smpi ke malam

just nk habiskan masa
and actually
adalah belated celebration for him
first: birthday dia 28 MARCH lepas.. (hebatkan aku... xde masa okay)
2nd: Master degree honor for him.. (serius mamat ni adalah sangat pandai).. convo dia 26 MARCH
3rd: registration phd mamat tu.. iaitu pada 1 APRIL

see how he doesn't means so important to me actually..
huhu
tapi.. entahla.. spechless aku nk explain pasal bende ni

okay.. aku jarang sangat keluar pagi2 ni.. well ak kn orang lewat mlm...
hehehehehe
then pagi2 jalan2 makan2
balik solat zohor
terus ke bekok..
konon2 nak madi air terjun
urm.. pt raja bekok weii
jauh.. gerak kul3.30 n yg memandu adalah pemandu yg sgt berkhemah.. haruslah sampai lewat kan
urm..
smpi survey2.. kawasan
utk decide mandi
solat asar n kecebur
ni adalah ketika survey..
okay ketika ini adalah selepas hujan
n kat sini xramai pon org
air agak keruh n sejukkk
pergi ke air terjun adalah ber3.. triple Z
shrek, aero, n aku
menarik gak gelaran ni hehehehe

okay... ak xmandi..
rendam kaki
n layan blues..
sebab xmandi adlah aku malas nk salin baju
sebab sgt xberbaloi utk mandi
sebab sekejap sgt...

urm balik dr bekok pn da malam..630 grk dr sane
then mkn2 balik

penat gak seharian


ahad
keseorangan di rumah
xtau nk wat ape
tetibe terlepap n mimpi emo2
sigh...
sedih

entahla..
susah nk decribe rasa nie
tadi nk ajak kwn kuar mkn
n rasa tertipu
dia xteringat pon pd ak yg keseorangan di sini
n rasa if dia xde pape utk igt ajk ak kua
hari ni
ak kn putus kwn dengan dia wat selama-lamanya
mungkin kami da kwn lame kot
rase tu smpi
then dpt rase ade kelainan dlm ak berkwn dgn dia
xfhm aku
xmenarik
xmcm dulu
so, ak fhm
yg mungkin die rase uncomfort dengan aku
sorry terpaksa tulis kat sini
sebab mcm entahla..
ak sorg2 je kot
xmcm dulu2
satu2 da pergi dr hidup aku
mmg rase ade lompong..
xtau nk fill ape dlm petak kosong tuh

tgkla mcm mn nanti



ikanthink: hope everything gonna be alright!!

No comments:

Post a Comment