Thursday, July 19, 2012

hate again

salam dari hati ke hati

sigh aku ni suke je buat entry berbaur emo
eh?
mmg aku mcm tu pon kan
ok..  aku sgt suka
ok aku ulang
aku SANGGGAAATT SUKA
...
...
...
...
...
...
...


suka apa?
suka baby..
mana2 aku pergi kalo jumpa baby
dgn aku xsegan silu
mmg akan usik baby
especially baby girl
ok.. kalo anak buah aku yg nasriq tu datang
urm siapla
aku bawak masuk bilik
gomol lame2
pastu amik gamba byk2
bosan2 tgk
rindu tgk
then bila kwn2 aku ade baby pon
lagila aku suka kan
xkan xsuka
ok..

kalo aku syok2 layan baby ni
aku mula la geram geget2 tangan
mulut aku xlepas ckp
comel
cute
semuala

tgh2 melayan mcm tu
tetiba rase foul..
nk tau ayat ape??

"ala zana ni anak org.. bila plak nk ade anak sendiri"

"ni anak aku yg sulung, anak aku nk masuk 3 da.. ko bila lagi?"

"asyik irfan je comel..bila nk ckp anak ko plak"

"main la anak sendiri zana, cepat2 la kawin"

okay..
pedih hati okay
kalo aku tau aku nk ade anak aku bole ckp
kalo aku tau bila aku nk kawin pon aku ckp
ni bkn aku xnak kawin..
cuma belum sampai masanya.
kalo ade.. dah lame aku kawen weii
xdela.. sebok2 nk gomol anak org sgt
ade anak sendiri sure anak aku montel mcm aku
ahahahahaha

lantakla berangan nk ade anak bila je ntah
tapi kdg2 org2 ni xsensitif bila ckp bende mcm ni kat org
xtau ke dulu ade org dah ckp mcm tu kat dia..
huhuhuhu
people right??

huhuhuhu

ok habit aku yg paling buruk mase buka fb
buka fb org yg suka upload gamba anak sendiri
tgk lame2. belek2
bosan..
buka lagi..
tgk gamba anak orang
saiko kan aku??
suka tgk gamba baby
especially
kalo baby perempuan...

huhuhu..

No comments:

Post a Comment