Friday, July 6, 2012

hati yg puas dipujuk

salam dari hati ke hati

hampir 4 minggu aku turun parit raja
tujuan utama untuk membantu rakan aku yg sedang dalam masalah kat sana
entahlah
puas dipujuk, dipaksa namun xde solution
end up minta pendapat pakar
iaitu my sifuu yg selama ni aku mmg dah anggap mcm abg sendiri
sebab kami ber3 mmg dah kematian idea nk buat mcm mn

memula minta pendapat pada my sister kat sana
dia bagi solution
buat reverse psycology
dah buat tapi xmenjadi
pelbagai pertolongan yang rela untuk diberikan
malah sampai dtg bgtau nk tolong..
tapi orangnye wat xtau
lebih sukakan melengah2kan masa
dan xmahu berubah

kalo hati dah xnak
walau dipujuk sejuta ringgit pon mmg xnak la kan
hurm
actually aku sangat2 frust sebab bende ni
kita kan nak tolong
aku sampai korbankan masa dgn kak timah
nak tolong sahabat
end up dia just pilih untuk
dipinggirkan dan jangan ambil tahu hal dia

frust sgt2
rugi masa n duit
tapi ade hikmah disebalik kejadian
dapat spend time dgn beloved adik2
dapat pujuk my bff dtg ke pgr
alhamdulillah
ade perubahan

cukuplah kalo macam tu
walau misi yg sebenar xdapat nak dilaksanakan
bak kata my sifuu
lepaskan dia
jangan pegang dia lagi
nanti satu masa dia akan salahkan kita
sebab kita yg buat dia jadi mcm tu
 

next convocation
ham aida zubair en piee mohsin

serius
kena fikir nk turun ni
dahla ade kelas
adoiii
tapi aku cuba sabtu je pon
gerak pagi2 or malam jumaat tu
dari kl


ikanThink: cepat zana nak konvo satu lagi!!

No comments:

Post a Comment