Wednesday, February 10, 2010

aku panas hati

salam dari hati ke hati

dah lama sangat tak update blog
banyak benda yang ingin diceritakan
tapi tak tahu nak mula macam mana.
busy busy busy
urm
kalau cuma nak cakap macam tu baik tak yah tulis blog kan
tapi aku just nak ceritakan rasa aku
aku panas hati
aku sangat terasa
aku rasa sangat bersalah

mimi-san ade cakap
if ko rasa sedih, ada orang yang lagi sedih
if ko rasa marah, ade orang yang lagi marah pada itu

jadi jangan fikirkan diri sendiri
aku cuma ingin berkawan seperti biasa
bila aku sudah rapat dengan orang itu
akan akan over concern
aku kadang-kadang terlupa yang orang itu rasa lebih dari aku
bak kata pepatah, berat mata memandang, berat lagi bahu memikul
aku cuma ingin concern..

tapi perlakuan aku disalah ertikan oleh sesetengah pihak.
maybe orang tu nak space..
aku bagi..
tapi perlakuannya pada diri ini menyebabkan aku rase tambah bersalah

kadang2 dia menginginkan aku membuat sesuatu..
tapi xcakap
mana aku nak tau.
then terus je marah aku..
walaupun tak nampak marah direct pada aku
tapi perbuatan itu membuatkan aku terasa
maybe aku ni sangat SENSITIF
ya aku memang sensitif
tapi itu adalah aku

tapi sekarang ni bukan rasa panas hati sahaja..
pada mulanya memang rasa panas hati
tapi sekejap je
terus jadi sentap!!
aku terasa.. and aku rasa bersalah

tak tahu nak letak muka kat mana
aku jadi malu.. and x bole jumpa orang itu
entahla..
aku rase sangat bersalah
sebab pada awal niat aku adalah baik
tapi telah disalah ertikan
urm apa yang perlu aku buat.
hanyalah diam..
biar semua selesai sendiri
harapan aku..
walau aku lari sejauh mana pun
tapi aku rasa aku perlu ubah sedikit perangai aku ni
jangan terlalu emosi n sensitif sangat
bukan besar sangat pon tapi..
aku telah membuatkan orang rase bengang
tapi niat asal akuh adalah baik..


ikanthink: buble2.. aku mahu air sekarang ni.. sebab xbole bernafas

2 comments:

  1. wawa-san ingin cakap..
    banyak2 zikir..
    jgn panas hati sokmo....
    kalau la ko dekat..
    lame dah aku belanje ko aiskrim tenangkan hati ko tu....

    ReplyDelete
  2. thanks wawa-kun
    aku sudah lega da..
    tadi balik swimming rase lega..
    hilang stress
    nak g dive duit tgh sesak kat hidung
    so g swimming okla.. ikan masuk air kan
    xsedar2 tetibe da 4 lap ulang alik

    ReplyDelete