Thursday, February 18, 2010

pembosan

salam dari hati ke hati

aku sgt malas hari ni
pagi tadi kena sakit perut super sakit
then malas nk wat pape
so tadi dpt col dr member
cakap makanan ade byk
jemput mkn

pergh sedap
ade kuih sukun... aku ingat sikun jaya (bas bawa student uthm)
sandwich sardine n jam
yg paling hot
ade lempeng+ pulut n serunding
walla
tapi xde selera sgt
sebab perut xsedap
makan adalah sangat pelahan
but thanks to SMC member
sayang korang semua..

alish:
for pulut n serunding

ham:
for lempeng n sambal bilis (sedap mak die buat

eyeda:
for sambal bilis garing

adeq:
sukun goreng (walaupun aku xmakan..)

kak jam:
sandwich yg sodap!!

tapi semua makan sikit je..
perut xsedap..
so takut makin sakit..

then melayan citer korea..
hebat betul sekarang ni...
mentang2 student cuti sem.. staf semua mengular
hahahaha

urm best..
tapi xde progress hari ni
petang ni nak balik seremban..
yeay
rindu ngan waja kucing kesayangan aku

1 comment:

  1. wo.....
    sian ko sakit perut..
    makanan sedap2 tu.
    papapun..
    jage diri ko elok2 aaa......

    * balik seremban tak ajak aku=(

    ReplyDelete