Sunday, February 21, 2010

selesai first part

salam dari hati ke hati

urm mood adalah happy
even actually penat
banyak kerja nk kejar
this week kena hantar finalize tesis for viva
my big brother wedding
urm..

actually aku sebak sebenarnye
abang aku dah kawin
semua family menagis
as usual aku cuba menjadi keji
walaupun aku menangis juga
ni gambar yg aku bole konsikan dengan semua

gambar selepas akad nikah
comel kan 2-2 org
yg pasti aku sangat suke backdrop belakang
anak buah aku sedang gembira tersenyum
dari kiri mulut ain (dapat dikenali dari dagu), siti jenab n kakak da kak nam



berdua lebih baik kan hepp


sebelum bersanding.. owh aku seperti biasa expresi mesti lebih


amboi2 senyum hepp hepi je kan... kak jah pon same
tetibe ak rase abg aku ni ensem
motif?!


last but not least
makan bersuap..
xpe makan elok2 dulu ye..
kesabaran utk event di seremban
btw
dua2 nampak sgt hepi
xpernah nampak kak jah n hepp senyum berseri camni

hurm..
pasni... xleh over2 sgt lg ngan hepp..

cousin2 n abg2 n kakaks aku sedang sibuk diskus pasal event this saturday
xpe aku lupakan sekejap benda tu
siapkan keje aku
malam siapkan pack door gift
pasni nk wat pelamin n bilik tido

penat xabis
tapi aku adalah sangat happy

harap semua berjalan lancar
hee~

2 comments: