Wednesday, February 17, 2010

walimatul urus

salam dari hati ke hati

tinggal lagi kurang 2 minggu lagi majlis dekat rumah ak..
eh silap minggu depan
persiapan da baru beberapa persen
hurm
penat..
pelamin nak kena buat
xfikir lagi nak buat mcm mn sebab semua kena buat sendiri
then dah pelamin bilik tidur
cadar tak tahu lagik
door gift da siap beli
nasib baik sekarang ni semua da siap
yg penting ade duit senang
tinggal masukkan kedalam paper bag je
tinggal chips je nak seal n buat sbnyk 1000pcs
chips tu ade la dalam 10kg ak beli
pergh gilak la
wah...
macam mana ni?
sape yg bole tolong
aku fenin
urm



..



..


..


..


..


..



..



..


urm majlis walimah abang aku
aku bakal dapat kakak ipar
rumah mak aku dah lama xkenduri kawin
last before aku masuk matrik
tahun 2002
tahun 2010
abang aku kawin pulak
aku gembira + sedih
sebab nanti dah xboleh nak berjimba macam dulu dengan abang aku
yela
setiap kali aku balik seremban
aktiviti wajib adalah melepak kat rumah die
xmakan satay
makan nasi goreng or mee goreng
xpon abang aku masak
worst case aku masak mee segera

walaupun macam tu tapi aku suka
sebab best bole share macam2
aku suke je pow ape je yang ade kat rumah die
dah terbiasa macam 2
balik rumah xsah xngepow ape2 dari rumah die

urm..
minggu ni die nikah
21 hb ni
entah ak macam rase semacam je
jelous kot
hehehehe
nanti mesti susah nak berjimba macam dulu
sebab aku suke je.. pegi rmh abg ak lepak bilek die
membuta sebab ade aircond
tapi yg aku paling suka adalah makan

tapi kahwin ni aku amat setuju adalah allah akan buka punca rezeki
tgk jela abg aku ni
ramai je yg sponsor
majlis tolong hantaran etc
urm tengok jela blog die
dia sangat gembira

aku harap jodoh abang aku berpanjangan sehingga ke anak cucu
sob2
giler aku emo.. okay
urm majlis pon aku harapkan agar semuanya okay
berjalan dengan lancar..


IkanThink: Kenapa jahat sgt geng dive aku ni.. apsal pegi dive masa rumah mak aku kenduri.. aku jeles okay!!



1 comment:

  1. aku ingat ko yang nak kawen ...hehehe..klu ko yang kawen ape salahnye...tak salah....=)

    ReplyDelete