Monday, April 26, 2010

aku malu... full stop

salam dari hati ke hati

korg pernah dengar tak lagu nazam berkasih syura?
ala lagu yg perempuan sedang rindu kat bf die
yg susah nak jumpe nun di kejauhan.....
dramanya bermula mcm ni..
(eyeda+zubair+syikin kua g bp.. blk bwk big apple)
aku pon terkuit2 nk pilih yg mn...

eyeda: hah!!! pandang2
zana: hehehe.. terus nyanyi pandang2 hati berkenan.. tidur malam wajah terbayang.. (nyanyi dengan penuh feel) paham2 la zanariah.. kalo xmenjiwaii lagu bukan zana la kan.. kalo masuk af mesti cikgu que haidar xpayah nak ikat2 aku ke kan... hehehehe) siap salah2 lirik.. ade aku kesah kan?
eyeda: syura kan
ham: hehehehe

tiba-tiba...

zubair: what the meaning of that song?
zana: hahahaha.. the meaning that song.. arrrr aku malu... xmo ckp
muke blushing gile beb
sebab malu nk ckp....

ham: she already red...
zubair: ntah hape ntah die ckp
sbb ak da kua sbb serius malu gile beb

entah kenap plak rase mcm tu
sbb aku nyanyi ngan penuh semangat
hahahaha

ni lagu utk korg refer kalo lupe lagu yg mane


tetibe aku terfikir..
knp that arab guy tanya aku soklan tu
sbb mesti die ckp sore aku sedap...
waaaaaa



4 comments:

  1. ooo
    inile puncenye ye..
    mak aii..
    malu2 kambing pulak dia...

    ReplyDelete
  2. zubair tu, zubair yang aku kenal tu ke??

    ReplyDelete
  3. eyeda: susah nk kate
    wawa: x. ni zubair ade org pakistan tu

    ReplyDelete
  4. terbyg kan muke zana blushing..merah satu badan nie..

    ReplyDelete