Thursday, April 8, 2010

dalam hati ada taman lagik

salam dari hati ke hati

hurm...
wanita yang single lagi bosan hidupnya dengan kerjaya yang tak sudah2 ni
sebtiasa menghabiskan masa petang dengan berenang2 ke muara
lantas ditegur oleh sang kencana yang berenang seperti sisik ikan penuh di badannya
wanita yang cantik ini terkejut..
lalu mempunyai keperluan malu yang amat tinggi dalam dirinya
berlalu pergi disebabkan oleh merasakan diri ini sengih sorg2 kat dalam air
dan muka wanita cantik ini menjadi merah walaupun mempunyai kulit
yang gelap disebabkan kesan klorin pada kolam renang..
wanita cantik ini meninggalkan sang kencana keseorangan dengan penuh tanda tanya

namun sang kencana tidak putus asa
datang kembali kepada wanita cantik ini
dan tegur lagi dengan gaya yang comel..
dan meneruskan conversation (tetibe English) dan berlalu dengan lama sekali

wah...
ekoran dari itu wanita cantik ini
terasa dirinya begitu bahagia dan senyum sampai telinga
wah...


ni ekoran bahasa sankrit yang iwan cakapla ni
aku terus cakap begitu klasik
tapi sedang di awan2 ni
walaupun sebenarnye aku sangat frust
tiap2 hari layan lagu ni
lantakla
suka aku
sebab ini melibatkan hati... hati aku da xsanggup dilukai lagi
lantakla...
so layan skandal2 ni best
no heart feeling
lagipun dia bukan laki orang


ape org nak kate aku dah tak kesah
serius aku dengar lagu ni sambil feeling2 giler
pastu berangan kalaulah aku dapat badan macam rossa
mesti hati aku xkena kecewakan
sebab laki tetap lelaki
walaupun moden sekali macam mana
tetap akan tnjuk yg badan macam rossa

entahla
tapi aku tetap ada taman sekarang ni
betul..



2 comments:

  1. eh..
    aku pun dengar lagu ni jadi sedih..
    macam aku cite kat blog aku tu..
    hehehe

    ReplyDelete
  2. 2la.. aku tengok kat blog kamu la ni

    ReplyDelete