Tuesday, April 13, 2010

senamrobik

salam dari hati ke hati

hari semalam ada senamrobik kat uthm
biasala
perjumpaan bulananan.. demi menjadikan staf semua sihat
kami semua perlu bersenam
selalunye aku akan ngelat..
yela.. xbest
sebab instructor die laki
bosan...
then semalam adalah sangat best
berpeluh2 aku bersenam..
best.. lagu best
senaman pun best
isntructor die perempuan

bayangkan aku terlompat2 bersenam
hahahahaha
ni salah satu lagu senaman die
bayangkan prof2 semua buat macam ni..
hahahaha
yang dah tua2 semua enjoy


dato' VC ckp die sangat enjoy
walaupun xdapat nak buat kesemuanya
tapi die cakap hari ni memang berpeluh..
tak pernah aku tengok dataran kawad tu penuh
hahahaha

best2
kreatif orang yang buat tu...
kalo tiap2 bulan instructor yang same
kompom aku join sampai sanggup balik rumah balik tukar baju


ikanShare: Pssst.... aku da turun seket berat.. wah syoknye

2 comments:

  1. huhuhu..

    ko macam dalam video tu ke?
    lawak2....
    yang penting berpeluh...=)

    ReplyDelete
  2. zana..ku telah meng'award'kan blog mu ini..amek kat blog aku k..kiki

    ReplyDelete