Monday, August 23, 2010

emo terlampau

salam dari hati ke hati..


hari ni aku pergi kerja dikejutkan dengan berita

hs aku kena barred

masa tu dah la tengah ade disscussion yang maha hebat

mengenai tutorship aku n pasal proposal phd n correction tesis


kan isu besar kan..

then hs kena barred ngamuk mcm sakan je... org col xbole
ish2.. dah la esok baru gaji...
waaaa

sgt susah hs kena barred ni...
actually aku da biasa kena da..

kdg2 lupa byr..
best je,.,,, xguna phone...
okay je...

cuma ada sesetengah mengatakan bahawa hs ni satu keperluan

bayangkan dulu2 kan.. semua nombor kita hafal
col pakai tepon rmh or public phone...

ish zaman bile ekk tu..

nak gayut pergi public phone depan taman guru tu...

pastu hujan..
then xle balik berteduh la bawah public phone tu...

mase tu semua nombor aku igt..
no phone rmh mak aku, rmh ata, rmh husna, rmh fatin, rmh farah semua segala...

ehem2 no tepon pakwe.. gile bodo igt balik
bercinta zaman sekolah...
nak telefon takut kantoi ngan abg2 n kakak2 aku
turun public phone gayut..

hahahahaha
ade sekali tu aku igt..
aku pergi public phone tu... then gayut ntah berapa lame.. mase tu aku masuk duit syiling singgit kaler gold tu..

pergh mase tu rase mcm banyak je rm1 tu kan...
then aku gayut adela dalam berjam2 kot...
ntah nape ntah tepon tu macam susah je nak turun duit..

sekali tengah gayut2 tu kan.. hujan
pergh mase tu lantai public phone tu licin aku macam tergelincir la...
pastu rase pedih2 kat kaki..
xla aku jatuh sgt mase tu...
otw balik aku rase kaki aku pedih2...
tapi aku wat bodo je.. yela.. hati berbunga2 kan baru pas gayut... (sekali abg aku bace.. kantoi dulu2 aku bercinta.. pergh wak lu..... malu)
then sampai kat rumah.. jalan la kat lantai

then abg najib aku jerit.. "weih darah sape ni weih"
mase ni aku form berape ntah aku xigt.. najib belom kawin lagi...

then aku tengok darah tu dtg dr kaki aku..
sekali tengok celah jari aku berdarah dengan sgt byk n luka yg besar
pergh... gile la...
bygkn perjalanan aku balik ke rmh mase tu.. dengan jalan kaki...
sepanjang jalan darah aku tu jatuh berciciran...

seb baik xkena ngan vampire...

weih ape aku melalut ni...
aku nak citer pasal hs kena barred...
then aku pon tengokla..
sekali bill aku bulan tu adalah sangat byk..
yela setiap hari aku col mak..
pagi n petang sepanjang bulan pose ni
yela mak aku tu bulan2 pose ni emo sket

kang buat drama swasta lagi la....
ish... aku ni layak ke masuk syurga kalo selalu derhaka ngan mak sendiri

i lebiu mak... (motif supaya masuk syurga)

urm.. tapi mmg da exceed credit limit...
gilak ar....
gaji esok..
tapi kena bebal sebab susa nak contact...
then ak g ke maxis center nak bayar bill
abku bawa jela rm100..
sebab konon2 bole cover aku punye bill la kan
sekali die ckp xbole sebab kena bayar full payment rm118..
argh!!!!!

tensi aku
da la pose2 ni jalan tengah2 panas... then aku malas.. bayar jela rm100 tu

balik dr maxis center tu terus ke kampus...
sekali parking penuh.... argh!!!
seyes stress..
mmg menguji keimanan aku betul...

masuk2 opis marah eyeda...
seb baik die dah biase kena marah ngan aku bile aku ngah emo...
buruk betul perangai aku ni kan?

urm

puas hati da tulis panjang2... geram... tapi ke laut sikit.. lantakla..


1 comment:

  1. huhu..bezt gak xde phone..aman dunia..tak payah tunggu org tersayang calling2 yang semestinya kita tau dia takkan call kite..

    ReplyDelete