Thursday, August 26, 2010

MIDE 10




salam dari hati ke hati..

sebenar ni benda dah lame da...
tetibe lately terasa nak hupdet pasal aktiviti sucuba diving aku ni
sebelum aku dive awal ogos dulu.. seminggu sebelum tu
aku pergi ke dive exhibition kat PWTC

ohh adalah pegalaman yang best
sebab banyak benda aku tahu mase kat cni
actually nk lepak2 ngan diver geng KL.. tapi xjumpe
belum ade jodoh la ni...
aiiiiihhhh (alamak ade pekara tersirat..hihihi)

then kami pergi berempat daripada king trench ke destinasi
menuju ke destinasi hey2 puncak kita tertinggi hey2

otw as usual aku xsempat bfast so singgah melantak dulu kat
RNR ayer keroh
opkos aku gerak ke kl bukan bawak patrick
heheheheh
aku jadi mem besar di belakang naik keta sifu....
bersama best buddy dibelakang n best brother di depan..

buat masa ini setakat di pt king
cuma aku sorang je diver perempuan...
hihihi... i loike!!!!

then sampai macam2 ade n aku telah membelanjakan uang
untuk membeli fin aku yang baru...
fin aku ni comel n kecik je.. bak kate brother
"weih kapal besar, propeller kecik"

tapi aku dengan yakinnye mula was2

then mr sifu n mr buddy
bagitahu yang actually fin sgt okay
as daripada jurujual tu jgk...
siap ckp awek ke wife die pon pakai finn tu...
n die pon pakai..

and requirement untuk go further in diving..
mesti pandai n boleh pakai fin jenis itu..

aku sebenarnye xla nk sgt dgn ape2 requirement die
aku terpikat sebab..



kaler..hek2


nanti aku citer pasal fin n gamba die ekk...



ni la org2 yang datang ke MIDE itu...
dari kiri mohamad (anak prof faizal), prof faizal, sifu, bro yusri, aku la tu....

mr buddy..

buat setakat ni diver2 pt king...
mereka seperti di atas ni... ni buddy terkini.. disebabkan buddy yang lame
dah lari kepada org lain... xpe.. yg penting ni buddy yg paling cool pernah dapat...
hahahahaha
sebab aku bole bully die..
jangan marah ye mi,

yang takde dalam gamba ada la dalam 8 orang lagi...
hurm...


fin yang aku beli macam kat atas tu... cuba la teka aku beli kaler ape?

1 comment: