Sunday, August 22, 2010

ssalah ke aku menyokong


salam dari hati ke hati

entahla kenap lately ni aku rase macam moody semacam
nak dtg bulan la kot..
semalam aku buat perangai ntah ape2
emo tetibe..
salah sikit org ckp aku da emo.. org nak gurau je ngan aku
then member aku kua dating pon mcm rase nk jeles
macam ci *** la plak aku ni kan?

hehehehe
then terus beli eskrim.. makan eskrim 1.5l tu sampai separuh bekas..
pergh.. mmg emosi aku xstabil
urm..

sekarang ni semua org nk diet..
aku diet tgl diet..
sebab aku suke makan...
huhuhuhu

ni ade satu citer la belaku semalam yg wat aku makin sakit hati..
macam very the wak lu~~
waktu berbuke:

H1: eh zana lame xnampak ***?
aku: ade je kat rmh die
H1: die xnak buka ngan kita ke?
aku: die diet.. aku xmo kaco die..
H2: pose2 ni pon diet ke?
aku: eh tak la.. die buke ikut schedule die la... xla makan banyak mcm aku ni ha
H1: wahhh
aku: weih die da kurus weih.. 11 kg turun... aku xmo la ajak die mkn ngan kite.. aku plak yg sedih tgk die mkn nanti.. 2kali aku keluar makan ngan die.. die xmkn weih.. giler disiplin.. so aku xmo la nanti aku macam kesian je tgk die xmkn..
H2: aku ajak ke tak die?
aku: xla..
H2: ko la yg salah.. sebab xajak die.. so xyah citer byk2 la..
aku: ~~wtf (terbongek kejap)

hurm... aku bukan xmo ajak.. tapi aku xnak la ckp aku ni xsokong member...
yela.. die sendri ckp ngan aku.. "kalo nk ajak die keluar.. ko makan siap2 dulu..."
so, aku xnak la die anggap aku ni xsokong kawan.. betul tak?

entahla biar jela die ngan dunia die
yg mcm sial tu ngan dunia die..
aku da malas nk explain pape kat die
n aku mmg da smapi mls nak layan die sgt2 da
perangai ntah hape2 ntah


sori la lame biarkan blog aku ni bersawang..
bukan ape.. aku tersangat busy ngan correction tesis yang agak banyak la jugak? aku ni ntah ape2 kepale ni
pikir suke bukan dalam box yg org pikir
ish....
then aku tgh busy ngan pelank=jutann tutorship yg mcm haram tu...
ngan proposal phd yg ntah ke mana tu..

leisure da dapat da..
before pose hari tu aku dah pergi dive da
bygkn dalam mase 2 hari 5 kali dive aku wat...
mmg melepaskan gian yang tak abis2
hehehehehe
nanti gamba n citer pasal scuba aku buka entry lain ekk..
sbb xde mood n emosi tak stabil ni

kedaan aku macam kat gamba atas ni
semua org happy
aku je down..
nape ntah?

1 comment:

  1. klu aku yang makan aiskrim tu, lame dah abis..aku sorang mampu makan banyak tu..hehehe..ilek2..cool beb....posa ni..

    ReplyDelete