Tuesday, August 3, 2010

omg... family day uthm

salam dari hati ke hati

wahh ni adelah family day yang aku datang dari awal smpi abis
yela family day ni kan utk org yg sudah berfamily
aku ni kan single mingle lagi..
so xde makne papela pegi family day ni
nak join sport ke sukaneka ke
bukan bahagian aku..
staff kat cni kan ramai...
mau 2k ko tau..
so, xde maknela.. aku nak join semua bende segala...

so mase family day ni ade pertandingan pasukan sorak ikut rumah
aku ni disebabkan tutor... n masih single... staff yng lagi suci n baik hati ini
terpaksa la join la kan..
ni kes paksa rela okay...
then aku join
name pasukan aku getuk ubi.. gabungan staff fptek (fakulti aku, fakulti penddkan teknikal) ptm n pejabat naib canselor..
ade banyak pasukan lain seperti: onde2, kole kacang, epok2, kasturi, nagasari, kuih kacang, seri muka.. (semuanya nama kuih)
kalo bulan pose sure aku rase lapa dgr nama group aku ni...
then aku masuk di waktu last2 nk masuk ke pentas...
step baru kitorg diskus.. lg 5min sebelum naik ke pentas..
hohoho
ni la hasilnye...


setelah aku memalukan diri sendiri..
pandai2 ye cari mane aku?





hasilnya pasukan kami dapat tempat ke3
oyeah2
hihohoho

xsangka...
penat aku menari atas pentas tuh!!!


ikan talk: pemilihan lagu bukan aku yang buat...


1 comment: