Wednesday, September 1, 2010

sesuai tak?

salam dari hati ke hati

sekarang ni kan byk pesen2 tudung..
daripada tudung bawal.. tudung indo yg mcm tudung ariani..
tudung gune shawl n tudung kain mcm2
smpila tudung syiria..

aku suke pakai tudung bawal sebenarnye..
ala mcm tudung biasa yang nipis2 tu..
best.. senang bentuk
n aku suke corak yang plain n kurang beading2 kilat2..
kalo ade corak macam2 pon
aku prefer satu line je manik2 tu...

simple.. n nampak senang nk manage,..
then sekarang ni timbul tudung mcm ariani tu...
aku suke pkai gak..
sebab senang
xyah pakai brooch n xyah gosok (pemalas kan)
da banyak da aku kumpul
paling mahal aku beli rege rm50 (satu je)
lain semua yang murah2..
rm2-20...

pastu mase merdeka hari tu aku lepak ngan old pren
kecik n am...

am sekarang da pakai tudung alhamdulillah
suke aku tengok
then diorg suggest aku pakai pesen syiria tu
diorg ckp cantik cubela..

tapi aku rase xsesuai je aku pkai
dala muke aku ni besar macam pinggan + bulat macam bola

rase2 nye okay tak kalo aku pakai?
aku cube nak beli
tapi mcm xconfident je pkai
xpon nk pakai selendang
ala2 yuna
okay ke?

untuk muke aku yang bolat ni?
ingat nak cuba ar....


Pic source google

aku tepek je kat sini...


ikanthink: korang da dapat bonus lom?

1 comment:

  1. betol la zana..aku pon kadang cam teringin je nak try tudung pelik2 tu..tapi takut x sesuayyy je..huhu..

    ReplyDelete