Tuesday, September 21, 2010


salam dari hati ke hati...

hari ni masa nak wat entry baru perasan.. blog aku yg selalu berabuk n bersawang ni ruprnye dah capai entry yang ke 100.. oh yeah2 oh yeah

huhuhuhuhuhuhu
bestnye!!!!
tak sangka dah keseratus entry dah...

aku saje je membuat blog ni at the first place..

sebab suke je...

1st yg inspired me to write blog is xea. die ni member aku mase degree..
kenal lain2 course tapi.. aku berkawan baik dengan kawan2 die..
masa tu die belum posting lagi.. selalu je update.. suke bace..

then sorang lagi.. adelah cek.. ni mmg bestfriend aku.. die pon mase ni selalu tulis entry macam2

lagi org2 yang membuatkan aku jealous n nk tulis blog adalah




diaorg ni mmg meber aku mase degree..
so lepas degree mmg xjumpe ..
so nk tau ape status n aktiviti diorg ni melalui blog je la
then macam je aku bile bace blog..
aku rase mcm nk tulis n nk ckp ape yg aku bole ckp
sebab aku rase mmg cool blog2 ni..

mmgla.. aku baru je join dunia blogger ni..
bulan 11 tahun lepas..
mase tu xreti langsung macam mana nk post
byk kali try n error baru lepas..

then bile aku da start bace blog ni..
aku sukela blog hop segalenye kan..

list of blog yg aku suke bace..
1st blog.. peej
entah nape ntah aku suke bace blog die ni..
macam stalker plak aku rase...
sebab die bukannye kenal aku pon
tapi suke dengan ape yg die ckp.. entah pade aku jujur.. xplastik.. (bukan nk memuji lebih peej tau.. tapi aku macam suke je ngan ape yg ko tulis)
actually die ni pon badan besar macam aku.. tapi hidup
happy go lucky
best kan?
setiap hari mmg aku cube untuk tgk new entry die
kalo xde tu mesti riso
die sihat ke ape ke?
tapi aku ni mmg jadi stalker je la..
sebab jrg nk coment2 blog org
that why xramai bace blog aku..

tapi pada aku aku suke bace sebab die ni baye2 aku kot.. so feel macam same je
adakah???


then blog yg aku suke bace lagi
adalah kak ai punye blog
best bace pengalaman n semua cerita2 die..
suke sangat dengan life n family die..
hope die sentiasa sihat selalu...

then lagi adalah blog green apple..
best tau blog die ni
sgt tintong
walaupun blog die a little bit @#&*(
tapi aku suke..
sebab memang iklas ape yg die cakap

banyak lagi la yang blog yg aku suke bace...
ade yg dlm blog list aku
ade yg aku xletak...
tapi aku harap next2 time
aku bole meneruskan memblog ni

ade kawan aku ckp yg blog ni kawan dunia maya
delusional
tapi pade aku... "ADE AKU KESAH???"
yg penting aku suke je...
sebab walaupun xkenal diorg ni sgt2 pon
tapi disebabkan diorg ni cool
aku rase macam dah kenal sgt2 da..




ikanthink: sedang cube untuk menukar layout baru.. bosan sudah

No comments:

Post a Comment