Tuesday, September 28, 2010

happy birthday to me...


salam dari hati ke hati

hari ni genap umor aku 26 tahun..

wooo sudah tua ma...

semalam.. balik kerja terus tido..

ngantukkk

ade beberapa insan yg sms and call tengah2 malam
utk wish...
thank you

tapi.. aku sudah membungkang..
serius bangun2 da kul 6pagi

hebatt!!


tapi hakikatnye.. umor 26 ni aku pada ketika ini sudah stabil...
tapi tidaknye...
life aku adalah biase...

zana.. tetap bersyukur
plan hidup aku dulu adalah macam ni...

umur 26 tahun sudah merancang ke arah "situ" alam perkahwinan..
iaitu pada umor aku ketika ini sudah stabil iaitu mempunyai steady bf..
mungkin da mula merisik.. or wut so ever..
then umor 27 tunang.. umor 28 kahwin...


tapi since aku kerja uthm + membuat master.. maka plan aku berubah
umor kahwin telah dinaikkan pada selepas 30 tahun..
sebab 1st aku nk sambung study... then aku takut masalah2 emosi mengangu hidup aku...
melambatkan proses phd aku...
so itu sebab aku malas berfikir ke arah itu...
okay..

misi aku selepas umor 26tahun ini

1. siapkan correction tesis.
2. siapkan proposal phd
3. apply phd plus cari supervisor phd.
4. sambung phd..
5. kumpul duit... kurangkan hutang hehehehe...




............................................................................................

lupakan soal itu.. masuk ke arah lain pulak..


okay hari ni dapat kejutan dari 2 kumpulan istimewa dalam hidup aku..
pertama daripada geng2 postgrad..
thanks kakaks semua..
i lebiu all sampai mati...
ini termasuk dengan beberapa adik kat smc (pergh rase tua seh ngan statement ini)
yang baru pindah masuk postgraduat room 2 ini...
terkejut dengan surprise yg mereka buat


sila lihat wajah merah saya yang malu.... dan sangat terkejut...


siap kena nyanyi.. arrggghhhh sukeeee!!!



nyum2 xsaba ni tau!!

mereka yg sentiasa membuatkan aku rase TUA!!!! ahaks


marble chese coklat by kak azza.. very da sedap!!!


ctma di suap...


kak alin yg perasan gorjes.. aka pemalu gak macam aku!!!


kak aini yg sopan + santun...
ahaks..

kak dayah pulak poser.. so xde aktiviti suap menyuap..

serius lebiu alll so muchy2....


then selebrate plak ngan geng2 tutor ftmm...
viky, shamala, huda, edlina, feresa.. thanks for the lovely treat daripada korang..

love uollzzz so much2 gakkk..

ikanthink: da 26 da weih umor aku!!!

:::::: entry ni sepatutnye publis semalam... tapi nape ntah dgn blog aku ni.. maka ia telah dipublish pada 29 :::::::

1 comment: