Thursday, September 23, 2010

al fatihah


salam dari hati ke hati...

malam tadi tido lewat

mimpi arwah abah

dah lame xmimpi...

aku ni entahla xmacam adik beradik lain
yang selalu mimpi arwah abah

ke sebab aku ni jahat kot?
susah nak kenang arwah abah

anak buah aku pon selalu mimpi...

last aku mimpi tahun 2007...
tu mungkin aku tengah terlampau risau...
mula2 nk wat master..

macam2 aku fikir dalam otak ni...

so, alfatihah buat arwah abah..



cerita mengenai tido lambat..

.
.
rentetatan dari emos yg xbrp nk stabil semalam..
aku tido lambat malam tadi
memikirkan macam2 pekara
daripada relationship aku ngan pakcik tu
sampai ler ke study aku yg aku malas nk wat ni..

aku xtahu kenapa...

aku tahu mase is ticking out

tapi motivation aku nk wat keje
xde
nape ntah?


macam2 hal berlaku dalam hidup aku within a few week ni..

cube untuk nampak ok..
tapi x...

sighhh..



bagun pagi ni
dapat call dari kawan same supervisor ngan aku
die ckp supervisor aku marah ngan aku
bg aku tempoh hantar correction hari ini..

wahh terus segar mate n kepale aku
kahhh2

then.. ni baru dapat super power balik ..

thanks supervisor...
cos give me a shocking power to start it again...


thanks again...



ikanthink: mungkin ini petunjuk yang allah tunjukkan pade aku..


berat dulu brp je...
raye ni naik 5kg... waaaaaaa

2 comments:

  1. al fatihah..
    er..
    ko banyak makan...
    sebab tu bertambah..
    lagipun..ok pe berat bertambah...
    hehehe

    ReplyDelete