Wednesday, September 22, 2010

emos disini


salam dari hati ke hati.

aku tahu aku xsempurna
xsecantik mana..
perangai pon buruk,,
malas pon ade


tapi aku ade hati n perasaan..

aku sedikit sentap disini..
agenda ini bukan berlaku hari ini
sebenarnye beberapa hari lepas

entah..
mungkin sudah ada penganti diri aku
tapi aku rasa menyesal..
sebab masih mengharap
mengharap pada yang xpasti..

mmg aku menyesal...

ke perasaan aku sekarang ini yang sedikit beremosi
aku rase cam hampeh...

biarkan jela..

harap2 perasaan ni cepat hilang
n aku bole lupakan segala2nye..

apa yang aku beri sebenarnye buruk kot dimatanya.



















nak pergi diving la...

supaya emosi aku stabil sikit


p/s: keta aku da siap...

1 comment:

  1. anda cantik berpakaian begini..hehehe...weh..bila mo ajak aku diving nie??

    ReplyDelete