Wednesday, April 18, 2012

cita2 terkini

salam dari hati ke hati

sekarang ni aku tgh pulun ngan research topic aku
pening gakla
macam2 nk buat..
entah xtaula mcm mn

then dalam masa yg sama hati aku
tengok semua org semua pergi diving
aku masih di kl kalo x di kl
aku di seremban
but sometimes i really need my time to go and do something different
yg xserabutkan kepala otak etc

okay sekrang aku tgk fb ramai g diving.
serius aku nk pegi
tapi aku ade tengok satu trip ni g area kepulauan johor
agak murah rm450 perhead excluded equipment
9 dive.. again 9 dive..
woooooowww
i like..
tapi tarikh mmg xsessuaila..
adoiii
sebab clash with class

then tetibe
aku ade new goal for this phd time being
i nak siapkan phd cepat2 sebelum my study leave abis
then terus submit waiting my viva or my senate confirmation and approval
ai nak g dok pulau sebulan
wahh
keje kat dive centre as tukang sapu pon ok..
then dive setiap hari
yipppa
hahahahaha

balik aku legam.. huhuhu
ish semangatla nak abiskan phd ni
wawawa

ikanThink: ya allah permudahkan perjalanan aku ni..amin

No comments:

Post a Comment