Friday, April 27, 2012

mimpi version ntah berapa

Salam Dari hati ke hati

hurm..
aku ni entahlah lately mimpi ntah ape2 mak aku ckp sebab tido xsuke basuh kaki
ala tu dulu2
tapi skrg i dah tua
kalo before tido mmg suke ambil wudhu (wahh feeling artis)
xdela selalu.. tapi at least mmg basuh kaki
sebab nanti mmg feel tido
then before tido istifar2 byk kali smbl2 berangan (itu mmg harus n selalu aku buat)
then mlm tadi aku mimpi
aku nak kawin lagi seminggu
tapi aku ni bole plak g jln2
sibuk nk g bercuti ngan bff
sampai mak aku dah bising
mak aku siap ckp tunang aku dah dtg nk jmpe
ntah bila ntah aku tunang
aku pon xtau

n aku pon mcm pelik
sbb my bffs mmg dah tunggu dah kat airport
sbb mmg ktorg nk fly g somewhere
mak ak srh jumpe gak tunang aku tu
sbb dia dah dtg rmh
bole plak ea
dr kl aku balik seremban jmpe tunang aku tu
jumpe2
aku macam.. what??? dia ni ke???
padanla mak aku setuju yg aku nk kawin ngan dia
urm..
then bole plak sorg bff aku dtg rmh...
nk ambil aku bwk g airport
aku pon kenalkan
ni bakal laki aku
minggu depan ktorg nak nikah
dia macam..
speechless
sebab aku bole pilih mamat tu jadi laki aku..

aku ckp dia sgt okay n diorg ckp nanti payah kita nk kuar2 g karok
aku ckp xpe.. nanti karok kat rmh aku
huhuhu

aku jadi berdebar sampai skrg ni
nape ntah
sigh
mmg selalu mimpi dia
lantaklah

nak tau sape yg aku selalu mimpi tu
my buddy
dive master












huhuhuhu

maybe aku mmg craving nk g diving kot
sebab tu rindu sgt2 ngan dia ni

IkanThink: xmo2 kawin skrg.. research area pon xclear lagi


No comments:

Post a Comment