Thursday, June 18, 2009

The Accidental Couple

salam dari hati ke hati

last entry ak pasal cerita yang dah terlampau lama da..
ni aku nak cerita pasal drama korea yg ak tengah layan.. setiap pagi aka ku layan
best giler citer ni
start kul 2.30am sampai 3.40am
di channel KBSW 303



dah lame sangat aku tak layan cerita korea ni..
last cerita yang ak layan My Girl..
tu tahun 2006 dulu..
ni cerita baru tahun 2009

cerita pasal seorang kerani yang ter'accident kawin dengan bintang filem perempuan yang amat terkenal di korea..

laki tu sengal-sengal ayam sikit.. tapi sweet je suke wat perangai ntah hape2 ntah
perempuan tu baik.. cintakan orang lain..
terpaksa kahwin ngan laki sebab nak jaga nama baik boy friend die
anak bakal wakil rakyat...

hurm.. xabis lagi tengok cite tu...
tapi ak tangkap leleh la tengok citer ni...

kira comedy romance punye cerita ni...

nanti ak nak cari dvd citer ni la...
tengok da tengah2 walaupun baru 2 episod ak tengok
tapi cerita ni memang besh....



IkanThink: Kenapa cinta perlu pengorbanan dan air mata?

6 comments:

  1. aku pon dah lama tak layan korean drama..last pon "My GIrl"..

    mcm best je cerita ko tgk nie..tp tu ar time tayang aku lak dah suku mimpi..huhu

    ReplyDelete
  2. oit
    aku pon tgk cite nie kat umah
    dak umah aku suke lyn cite nie

    ReplyDelete
  3. huhu.. korean drama addicted lah ko nih.. sok2 mata sepet br tau.. :D

    ReplyDelete
  4. zure: ak smpi da tido bangun balik nak layan citer ni... bkn nk sembahyang tahjud pon

    KT: Best kan..kan..kan

    eteq: aku kan student.. biasela tido lambat-lambat ni.. xpe.. biar xhensem.. sakit di mata bukan sakit kat hati

    zamie: xpe2 mana la tau dapat kn?

    ReplyDelete
  5. dulu saat2 genting cinta nak terputus di tengah jalan, aku layan citer korea..menghayati btul..menangis berterusan sampai kul 4 pagi tu...bgn pagi..sambung balik tengok..nangis lagi..memang menghayatila...pecah rekod tu!!nangis paling bnyak.

    ReplyDelete