Tuesday, June 23, 2009

Durian

salam dari hati ke hati

hurm actually i'm not a person who addicted to durian..
but actually i can't stand the smell and taste a durian..
it make me feel sick

hurm
tapi hari ni aku jadi buang tebiat..
makan sebijik durian seorang diri..

aku tak tahu kenapa...
tapi boleh aku katakan durian itu menepati ciri-ciri durian yang aku minati..
tapi takde la banyak sebijik durian tu aku dapatla makan 6 ulas

satisfaction...
tu yang aku boleh katakan...
aku pon tak tahu mana entah aku dapat mengidam nak makan durian tu..
maybe symptom-symptom "Fear of 25" and PMS kot...
biaselah perempuan...

hurm...
apa yang aku dapat makan durian tu...
panas badan sampai ke pagi..
rasa mual-mual
and mabuk durian.. tapi tidaklah seperti rakan-rakan ku di bawah ini

(credit to u-unk for this picture.. sorry unk i curi dekat facebook kamu)

mereka ni semua international post graduate student kat uthm ni



ni kegilaan mereka memakan durian
from left: luhur, xkenal, pak tutut, pak agus n tak kenal



tengok khusyukan mereka makan durian
from left: pak tutut, luhur and yudis

very nice person... best dapat kenal mereka.. especially yudis and pak tutut yang sentiasa menceriakan suasana.. yudis yang sangat creative.. kereta huda di panggil cyborg sempena no platnya CBG... bestkan?


kegilaan semakin bertambah apabila mau tidur pun dibawa durian..
but actually so cute...



bentuk kepala n buah durian pon dah sama... nway.. ni pun cute... auww


hurm.. actually aku ada invite diorang ni makan durian kat rumah aku.. sebab aku memang tau muke-muke dia orang ni muka durian...
tapi masa tu.. dia orang malu-malu.. makan pun sikit je.. 3-4biji je..
pastu aku n huda suruh diorang bawa balik...
besok riuh satu opis pak tutut cerita.. dia orang makan durian sampai pagi...

cess.. rupanya suka...
tapi malu-malu


IkanThink: durian King of fruit

No comments:

Post a Comment