Sunday, June 21, 2009

Slumdog Millionaire

salam dari hati ke hati..

entry ni menceritakan movie yg ak baru tengok semalam dengan housemate aku.. cik huda

slumdog millionaire


citer ni boleh lah aku bagi 5bintang

best sangat..

menceritakan realiti hidup di india..
actualy aku tak suke tengok citer hindustan.. cik huda yang mengajak dan ia adalah recomendation from chek n boyfriend die Ben..

apa yang aku dapat dari cerita ni:

1. Jangan terlalu percayakan orang. even orang tu artis terkenal..
2. Jodoh.. kalau memang dah jodoh... lari macam mana.. tolak ke mana-mana pon.. kalau dah jodoh akan bertemu juga.
3. Good Memory...
4. Kesusahan hidup menjadikan sesorang itu lebih tabah hadapi segala kemungkinan.
5. Nk menang dalam who want to be a millionaire tak perlu genius tapi... perlukan good memory n yakin dengan diri sendiri..
6. Hidup ini Ibarat roda.. kadang-kadang kita di atas.. kadang-kadang kita di bawah... oleh itu renung-renungkan
7. Berhati-hati dalam hidup ramai orang suka jatuhkan orang lain.. ("Lamai orang suka makan orang.. sungguh jahat orang itu" hahahaha)
8. Hidup ini bukan fairytales.. hapily ever after...



hurm.. Jodoh?


IkanThink: Benda yang membuatkan aku pergh.. ni crisis symptom 25..

No comments:

Post a Comment