Wednesday, June 24, 2009

tag..main-main

salam dari hati ke hati

aku takde keje.. then tengok facebook alina ade benda ni
jadi saje2 je wat..

Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Bekas kekasih saya adalah :
~ P_____ masih belum habis degree... dan bakal bekas kekasih sedang busy..

2. Saya sedang mendengar :
~ Lagu Mas Idayu... sengol-sengolan cubit-cubitan

3. Mungkin saya patut:
~ tidur n siapkan tesis

4. Saya suka :
~ menjoyah

5.Sahabat-sahabat baik saya :
~ semuanya suka makan

6.Saya tak paham :
~ bahasa orang yang suruh saya faham... ape aku cakap ni?

7.Saya kehilangan :
~ cinta sejati...ceeewahh

8.Ramai yang berkata :
~ sabar.....

9.Makna nama saya :
~ tak tahu.. saya cantik kot

10.Cinta itu adalah :
~ menyakitkan dan air mata

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
~ tidur dengan nyenyaknye.. mimpi separuh da waktu ni..

12.Saya akan cuba :
~ kuruskan badan.... cita-cita aku sekarang ni

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
~ sampai bila-bila

14.Telefon bimbit saya :
~ warna pink dah banyak sumpih-sumpih..ganas..

15.Bila saya terjaga dari tidur :
~ tesis....

16.Saya paling meluat apabila :
~ orang budget best!!!

17.Pesta/Parti adalah :
~ bising...

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
~ waja.. kucing kegemaran aku..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
~ zaman study dulu

20.Hari ini :
~ penat gila.. panas sangat.. tidur berkemban best ni..hahahaha

21.Malam ini saya akan :
~ tidur.. da pagi da

22.Esok pula saya akan :
~ pergi opis kemas meja.. breakfast best2

23.Saya betul-betul inginkan :
~ siapkan tesis dan dapatkan lesen scuba

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
~ macam mana nk buang pigmentation ni?

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
~ menghabiskan wang sahaja

26.Makanan Barat atau Jepun :
~ barat

27.Bilik yang terang atau gelap:
~ terang

28.Makanan segera adalah :
~ mengemukan

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
~ aku dah terjebak

30.Siapa yang anda mahu Tag?
1~ cek
2~ xea
3~ yus
4~ zure
5~ alina
6~ KT
7~ eteq
8~ wawa

siapa mereka itu
1. Kawan depan bilik mase 1st year.. same hometown.. pernah jd housemate.. teman sekerja
2. Teman mase degree and senior master
3. kawan mase degree dulu.. cool
4. Member satu wing mase matrik n rakan sekerja
5. ex-roomate aku yg best!!!!
6. satu dorm mase form4 n geng bas sekolah aku dulu
7. satu dorm gak mase form 4....galaxie cool beb
8. member KKDK.. gf kepada junior ak.. kewl die ni

No comments:

Post a Comment