Monday, August 17, 2009

Talentime..

Salam dari hati Ke hati

hurm
lama da aku xupdate blog..
aku busy dengan life aku yg ntah hape2 ntah tu
then ni ak pon tgh serabut yg teramat
financial problem...
sgt big problem kan?
semua apa yg kena nk capai kena ade duit...

hurm
last week ak tengok wayang citer talentime


cite ni tayangan semula la
just for kutipan derma amal...
i don't know they used it for ...

hurm ak memang nak tengok sangat citer ni dari dulu lagi
sangat frust mase tak sempat tengok masa 1st tayangan dulu
hurm
so mase die umumkan khamis lepas nk wat tayangan semula
ak n huda orang yg beria nk pegi tengok
aku ajak maen tengok sekali
hurm kitaorang bertiga pergi tengok kat MBO
sekali sampai
masa beli tiket
budak kaunter tu ckp just ade sorg je kak dalam wayang
ak pon pelik
die cakap tak dapat sambutan

hurm
bila masuk memang betul pon
just ade kitaorg 4org je
hurm
so wayang tu
kitorang la yang punye
hahahaha

komen pasal citer tu
sgt best!!!!
semua elemen ade
perpaduan+kasih sayang+culture+etc
cerita ni ade lawak yg tahap best
n sedih yg sgt best..
bygkn kita tengah gelak giler2.. then bole keluar air mata dengan tiba2
hurm..
ak sgt pelik kenapa org ramai tak pergi tengok cite ni
best sesangat
kalo ak bole bagi rating
citer ni 5 bintang
setaraf mcm citer slumdog millionaire...

pelakon2 die as usual.. nampak fresh
aku suka watak mahesh...
banyak pelakon2 baru yg diketengahkan dan sgt tak mengecewakan...

and aku dah subsribe astro box office..
ak tengok lagi citer telentime ni
ak gelak giler2 lagi
n nagis gile2 lagi

best sgt
2 thumbs up!!!!






ikanThink:chapter4 after mid break.. wargh!!!!

1 comment: