Monday, January 16, 2012

1#akutakperlu

salam dari hati ke hati

sejak dua menjak ni
hati aku sgt bahagia..
mcm2 hal terjadi..
tapi tetibe tadi dapat email drpd satu syarikat

tetibe aku jealous
seriously #akutakperlu

xpayah nk korek2 kisah cinta lama
dia xmungkin milik aku lagi
selama ni dia banyak bohong pada aku
kenapa perlu aku nk balik dengan dia
kena aku nk cinta ngan nie
seriously #akutakperlu..

kumbang bukan seekor, bunga bukan sekuntum
#akutakperlu risau..
ade punye..
tapi bila sebut soal hati
amat payah utk ubah

#akutakperlu sedih
#akutakperlu meratap

he don't deserve me at all
#akutakperlu sedih..

#akutakperlu cemburu..


IkanThink: tetibe datang... bak kata adele "sometimes it last in love but sometimes it hurt instead"

takpun kata2 alyah "tak mungkin kerana sayang.. hanya kadang-kadang aku terkenang"


ntah ape2 je kan?
hah lega dah luah

No comments:

Post a Comment