Tuesday, January 17, 2012

Mari test diri sendiri

salam dari hati ke hati

ni ade quiz utk korg semua cube ea..

1. jawab spontan, jangan pikir pikir lagi. 2. baca satu demi satu. 3. Konsentrate! :).

permainan konsentrasi warna :

1. Kertas A4 apa warna dia ?

2. Asap warna dia ?

3. Tisu warna dia apa ?

4. Lembu minum apa ?



yang jawab susu konsentrasi anda terganggu, sbb sapi minum air.



1. Rambut anda warna apa ?

2. Tulisan ini warnanya apa ?

3. Jalan raya warnanya apa ?

4. Kelawar tidurnya bila ?


yang jawab malam, ertinya kosentrasi anda terganggu. sbb kelawar tidur siang hari.



1. Warna cendol apa ?

2. Daun kelapa warnanya apa ?

3. Warna bagi kebanyakkan daun ?

4. Harimau makanya apa ?

yang jawab rumput itu salah. sbb harimau makan daging.


klakar kan?

nak tahu jawapan aku aper?














first? bole aku aku jawab lembu minum susu.. ahahaha
second.. kelawar tido malam.. kahkaha
tapi yg last jawapan aku betul

kat cni bole aku cakap.. mmg aku ni mudah terpengaruh
dengan ape saje

sebagai cth:
aku pergi pasaraya
niat di hati nk tengok je kasut..
tengok je ea..

tengok je..

tapi dtg plak sales girl yg super bagus
pandai carikan aku kasut
fyi: aku ni mmg payah nk cri kasut
kaki gajah la katakan
tembam...
gemuk..
then pjg
so amat susah
dtg sales gales yg pandai keluarkan kasut2 yg ok
n sedap di pakai
bwk jln
confirm!!! 2 pasang aku amik
seriussss!!!

cube kalo aku pegi pasaraya.. niat di hati nk beli baju
sales girl mcm haram
xlayan
confirm...

5 kali g pasaraya pon belum tentu aku beli

tu mmg perangai aku..
jenis yg mudah sgt terpengaruh..
hehehehe

so korg.. ape jawapan korg??

sila la comment

No comments:

Post a Comment