Friday, January 20, 2012

buku baru bace

salam dari hati ke hati

relax je kan aku
rajin membaca
sure cepat phd aku siap
hari ni dah complete satu buku..
skrg da separuh buku lagi
tu dah condensed tu

bagus kan zana ni...
hahahaha
bagus waklu
hahahahahaha
aku bace novel
haruslah cepat
mak ak pon igt ak study
sebab beria bace kat meja study
nk ajak kua g pasar pon xajak
hahahahaha

ni la buku aku da habis bace tu



terpengaruh ok ngan drama tu..
mase bace tu ak terbayangkan
ayu raudah n aqasha
tapi xle masuk
last2 bayangkan diri sendiri....... larikk
baru feel.




sambil kibas2kan rambut
hahahahahaha

tapi respon aku
sure.. aku mmg dah sure
aku cume suke tgk cerita jiwang or drama jiwang je
novel jiwang
serius
setengah hari bace..
buku RAM murshid sejam lebih dah separuh buku dah aku bace
ko nk ckp ape? ape?
aku mmg xminat bace novel2 jiwang ni

cume dah last2 tu je best
haruslah babak2 chessy tu
kesukaan aku
hahahahaha
toing kak timah ketuk kepale aku...


anak aku dah parah
wajibul kawin..
hakhak
jodoh je yellekk
kahkah

ok review novel...

as i aspect.. macam harry potter, lord of the ring, ombak rindu, Lagenda budak setan (cerita xbest.. novel best tu)

bila masuk ke drama
mmg lain
watak hisyam..
enviroment etc
tapi pada aku
bende tu ok kot
sbb nk logic kan cerita la..
ade ke cikgu sekolah bercinta dalam sekolah..
aku dulu xde pon.. eh?
tetibe terigat kat scandal lame aku..
waklu scandal
xmo ak ngan die..
tapi pandaiiiiiii masak, pandai jahit etc..
adalah bertentangan ngan aku...

frust ngan aku terus sambung master... eh?

tapi xdela nk bergurau2 senda mcm dlm novel tu..
aku suke watak suffian tu adalah aqasha.. n ayu raudah..
sebab ayu raudah tu.. same la ngan name die nampak ayu je dlm cerita ni

walauuuuuupunn suffian adalah notty2 sampai wat si ana tu mcm tu
tapi bila da bace novel..
aku suke!!!!!!!!!
sebab last2 die kawin

then sampai ke sudah aku xtau ape sebab mak die xsuke ngan ana tu..
xpaham aku
tapi xpe..
sbb dlm novel xdela teruk sgt die cerita yg mak die xsuke
xmcm drama...
hahahahaha
biasela drama lain dr cerita kan..
then dlm novel tasha tu pnye watak sikit je...
xpe.. bg logic..

okla kalo ko suruh aku bg pilihan drama or novel lg best
so far utk smpi episod 12 ni ak prefer drama

setakat ni la..
harap2 ending die xrushing2 la mcm cerita soffiya, tentang dhia etc.. ending sgt hampa


korg perasan x kawan si suffian dlm drama tu.. suara adalah sgt macho...
muke pon sweet.. eh??


ikanthink: mesti korg nk muntah bace luahan jiwang aku ni kan.. biarlahhhhhhhh.. sambil betulkan spekmate

No comments:

Post a Comment