Wednesday, January 18, 2012

#3 jiwang lagi lagi

salam dari hati ke hati

ni pasal citer gemersik kalbu lagi la
ape lagi..
zana??
harusllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh
hehehehe
serius.. aku suke aqasha..
aku kn mmg suke laki naughty2 ni..
mcm dulu wan arifin super.. romantik.. tapi
suffian ni
adalah super
comel lagi sweet

episod semalam adalah super sweet
3 kali kot aku dok ulang2
hahahaha
tu belum adegan yg aku suke..
hahahahaha




sukeerrrrr
scene yg suffian dtg kat rmh anak yatim tu
then nyorok2 pastu si raihana ni igt suffian dah balik
pastu selamber je ckp
ni awk yg excited sy dtg
owh ni mmg super notty ok
then siap nk blah
jln2 ngan gaye,,
muke adalah super notty
sukerrr

memule..
aku kureng gakla ngan ayu raudah yg jd heroin.. tapi
aku rse die adalah sessuai..
sombong2 mau
then notty aqasha adlh best
ok selain dr abg zikir..
skrg sy dah jatuh cinta dengan suffian..
lebih dr wan arifin..

serius walaupun hisyam tu lagi hensem n jambu dari suffian
tapi aku mmg suke karekter suffian
serius
jap g nk cari novel tu hari ni gak..
xmenyabor aku ni

suke ngan muke senyum2 die tu
ngorat2 poyo mcm tu
mmg buat aku senyum xmpi telinga
okay

ikanThink: suke laki notty

No comments:

Post a Comment